رئیس پیشین باشگاه بارسلونا می‌گوید لیونل مسی فقط می‌خواهد این باشگاه تیمی داشته باشد که برای کسب جام‌ها با دیگر تیم‌های مدعی رقابت کند.

رئیس پیشین باشگاه بارسلونا می‌گوید لیونل مسی فقط می‌خواهد این باشگاه تیمی داشته باشد که برای کسب جام‌ها با دیگر تیم‌های مدعی رقابت کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آینده حرفه‌ای لیونل مسی همچنان یکی از موضوعات مهم و مبهم باشگاه بارسلونا است؛ بازیکنی که در تابستان اخیر پس از سال‌ها حضور در این تیم درخواست جدایی از این تیم را داد، اما در نهایت مدیران وقت باشگاه بارسلونا با جدایی او موافقت کردند و این فوق‌ستاره آرژانتینی نیز به خاطر وجود بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی که هر باشگاه قادر به پرداختش نیست، تصمیم گرفت سال پایانی قراردادش را در بارسا سپری کند. گفته می‌شود برنده ۶ توپ طلا مورد توجه دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی قرار دارد.

زمان برگزاری انتخابات پیش روی ریاست باشگاه بارسلونا در تاریخ ۲۴ ژانویه (۵ بهمن) خواهد بود و این بدان معناست که رئیس جدید این باشگاه تنها یک هفته فرصت دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با لیونل مسی برای تمدید قراردادش به توافق برسد، در غیر اینصورت این فوق‌ستاره آرژانتینی در ماه ژانویه می‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند و در پایان فصل جاری با اتمام قراردادش به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.

کارلس توسکتس، رئیس موقت باشگاه بارسلونا هم که ماه گذشته پس از استعفای خوسپ ماریا بارتومئو از ریاست باشگاه جانشین او شد و تا انتخابات بعدی برای تعیین رئیس در این سمت خواهد ماند، در تازه‌ترین اظهارنظرش گفته است که اگر جای بارتومئو بود، در تابستان اخیر به جای مخالفت با انتقال لیونل مسی، با فروش او موافقت می‌کرد.

خوان لاپورتا که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت و برای انتخابات پیش روی ریاست این باشگاه هم رسماً کاندیدا شده است، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «کادنا کوپه» اسپانیا گفت: لئو می‌خواهد در بارسلونا بماند. چیزی که من در صورت انتخابم به عنوان رئیس باشگاه می‌خواهم به او بازگردانم، شادی است. مسی به دنبال پول نیست، بلکه خواهان شکل گرفتن تیمی رقابت‌طلب است.

وی افزود: مسی فریب خورده است و این ضرر بزرگی است. او یک برنده است و تحمل دیدن قهرمانی تیم‌های دیگر در لیگ قهرمانان را ندارد. آخرین باری که با لیونل صحبت کردم در ماه اکتبر بود. بابت تمامی کارهایی که مسی برای بارسلونا انجام داده، قدردان او هستم. من، مسی را از وقتی که ۱۶ ساله بود، می‌شناسم و باید بگویم او انسانی فوق‌العاده است. قدردانی و احترام متقابلی بین ما حاکم است. ما باید داخل باشگاه باشیم تا بتوانیم به او پیشنهادهای خلاقانه و معتبر ارائه بدهیم.

رئیس پیشین باشگاه بارسلونا صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: مسی می‌خواهد تیمی کنارش داشته باشد که بتوانند شادی را به این تیم بازگرداند. تیمی همچون بارسا نیاز به روحیه تیمی در رختکنش دارد. من رئیس باشگاه بارسلونا بوده‌ام و نمی‌خواهم با اظهاراتم، تیم را در این شرایط حساس بی‌ثبات کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.