تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) در مجموعه ورزشی تهرانسر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) با حضور عوامل و بازیکنان این تیم در مجموعه ورزشی تهرانسر برگزار شد. پیش از شروع تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال، از همه تست کرونا گرفته شد.

سیاوش یزدانی مدافع استقلال که روند درمان خود را طی می‌کند، در محل تمرین آبی‌ها حاضر شد و با هم تیمی‌هایش دقایقی گفت‌وگو کرد.

به مناسبت سومین روز از درگذشت مادر پرویز مظلومی، حجت الاسلام احمد مالک مشاور فرهنگی باشگاه استقلال در محل تمرین آبی‌ها حاضر شد و مراسمی جهت یادبود آن مرحومه با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پیش از جلسه فنی برگزار شد. پرویز مظلومی در پایان این مراسم ضمن تشکر از حاضران، بار دیگر از کلیه کسانی که از طریق تلفن و پیامک به او تسلیت گفته‌ و با ایشان ابراز همدردی کرده بودند، تشکر کرد. او همچنین اعلام کرد مراسمی جهت درگذشت والده گرامی‌شان برگزار نخواهد شد و هزینه‌های مربوطه صرف امور خیریه شده است.

سپس تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال پس از حدود ۸۰ دقیقه جلسه فنی و آنالیز صنعت نفت آبادان، در مجموعه تهرانسر آغاز شد.

احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در محل تمرین آبی‌های پایتخت حاضر شد.

مسعود ریگی هافبک میانی تیم فوتبال استقلال که در جریان بازی مقابل پیکان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر، از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد، در تمرین امروز (جمعه) به صورت اختصاصی به نرم دوی مشغول بود.

بازیکنان استقلال بعد از حدود ۳۰ دقیقه گرم کردن و کار با توپ زیر نظر دفتری، دقایقی به مرور تاکتیک گلزنی در قالب دو گروه مشغول شدند و بعد از پاسکاری ترکیبی، بازیکنان استقلال از دقایقی پیش به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال در اواسط تمرین امروز به دلیل ضرب خوردگی دقایقی از زمین تمرین خارج شد. در ادامه و بعد از معاینه او توسط دکتر سیاهپوش پزشک استقلال، مشخص شد که مظاهری مشکلی برای ادامه تمرینات گروهی ندارد و به همین دلیل او به تمرین بازگشت.

فردین رابط با پایان اردوی تیم ملی جوانان، در تمرین امروز آبی‌ها حضور داشت و فرشید اسماعیلی به فیزیوتراپی مشغول بود و در کارهای تمرینی شرکت نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.