وکیل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه باشگاه النصر عربستان وکلای گردن کلفتی برای رسیدگی به پرونده شکایت از پرسپولیس استخدام کرده است، گفت: با این حال النصری‌ها آب در هاون می‌کوبند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرساعد وکیل در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران گفت: تیم النصر علاقه دارد «آب در هاون» بکوبد. ۱۲ آذر بود که باشگاه پرسپولیس مطلع شد النصر شکایتی را به دیوان عدالت ورزش (CAS) برده است. دیوان عدالت ورزش درباره سه بحث از ما نظر خواهی کرد یعنی درباره زبان رسیدگی در جلسه، تعداد داوران و موضوع رسیدگی فوری در یک جدول زمانی محدود تا قبل از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا که ما نظراتمان را ارائه دادیم.

وی افزود: باید از دقت و دلسوزی کادر مدیریتی باشگاه تشکر کنم. از دو شب پیش با مدیرعامل باشگاه صحبت داشتم. ایشان مشاوره‌های لازم را گرفتند. من هم تلاش کردم به نمایندگی از باشگاه با چهار وکیل خارجی مذاکره کنم برای اینکه ببینیم مصلحت حقوقی باشگاه این است که آیا موضوع رسیدگی فوری را در دستور کار قرار بدهیم یا خیر. همگی با روحیه برادرانه کنار تیم هستند تا خم به ابروی هواداران نیاید و خیالشان راحت باشد یک تیم قهرمان به عنوان نماینده کشورمان در فینال آسیا شرکت می‌کند.

وکیل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به این جمعبندی رسیدیم رسیدگی فوری در دادگاه CAS به صلاح پرسپولیس نیست. النصر هم علیه پرسپولیس و هم علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است. به فاصله دو ساعت بعد از آنکه رسماً مخالفت کردیم نامه‌ای رسمی از CAS دریافت کردیم که موضوع فرایند رسیدگی فوری از دستور کار خارج شد. به این ترتیب روند رسیدگی عادی ادامه خواهد داشت.

امیرساعد وکیل در خصوص اینکه آیا ممکن است دادگاه CAS کنفدراسیون آسیا را مجبور به تغییر تاریخ فینال آسیا کند؟ گفت: پرونده در جریان است و فعلاً اظهارنظری نمی‌کنم چون ممکن است از طرف تیم مقابل مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه باشگاه النصر وکلای گردن کلفت و قوی دارد، ادامه داد: در مرحله استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم النصر سه وکیل داشت که دو وکیل بین المللی شناخته شده حدود ۱۲۵ صفحه لایحه داده و آن‌را امضا کرده بودند که با کمک مجموعه باشگاه، لایحه ما ۱۳۰ صفحه‌ای و کامل بود.

وکیل در پاسخ به این سئوال که آیا دلیل رد شکایت النصر از پرسپولیس در AFC عدم ارائه این شکایت دو ساعت بعد از پایان بازی بوده است؟ اظهار کرد: در مرحله رسیدگی در کمیته انضباطی، این ایراد شکلی را گرفته بودند ولی در مرحله استیناف اگرچه باز هم به ماده ۵۹ برای رد پرونده اشاره شده (ایراد شکلی) ولی به سایر ملاحظات در لایحه هم پرداختند. این‌طور نیست صرفاً به موضوع شکلی رسیدگی کرده باشند.

وکیل باشگاه پرسپولیس که با برنامه «ورزش و مردم» گفتگو می‌کرد، گفت: شاید لازم باشد این پیام را به وکلای النصر بگویم که «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود می بری و زحمت ما می‌داری. هواداران پرسپولیس مطمئن باشند نماینده آنها با اقتدار در فینال شرکت خواهد داشت.

امیرساعد وکیل در پایان درباره پرونده شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده هم اظهار کرد: ما به فدراسیون فوتبال شکایت کردیم. وکیل خلیل زاده یک هفته فرصت خواست تا به این پرونده رسیدگی شود. هر موقع کمیته تعیین وضعیت تصمیم بگیرد نسبت به ادامه روند باشگاه اقدام می‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )