وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سرخپوشان با درخواست باشگاه النصر عربستان برای رسیدگی فوری به شکایت این باشگاه در دادگاه عالی ورزش مخالفت کرده‌اند.

وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سرخپوشان با درخواست باشگاه النصر عربستان برای رسیدگی فوری به شکایت این باشگاه در دادگاه عالی ورزش مخالفت کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر ساعد وکیل وکیل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت دوباره باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس در CAS اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم النصر علاقه دارد که آب در هاون بکوبد. ۱۲ آذر ماه باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای از CAS مطلع شد که باشگاه النصر شکایت کرده است و دیوان عالی ورزش از ما درباره سه موضوع نظر خواست.

وی افزود: یک، زمان رسیدگی و بعد، تعداد داوران پرونده و سپس موضوع رسیدگی به این پرونده در جدول زمانی محدود تا قبل از فینال آسیا. من باید تشکر ویژه‌ای کنم از درایت و دقت مدیریت باشگاه پرسپولیس. من بیش از دو ساعت با مدیرعامل باشگاه در این مورد صحبت کردم و ایشان مشاوره لازم را گرفت. من هم با چهار وکیل خارجی مذاکره داشتم که به این جمع‌بندی برسیم که موضوع رسیدگی فوری را در دستور کار قرار دهیم یا خیر. با جمع‌بندی که صورت گرفت و با مشورت مهدی محمدنبی و همکاری تمام اعضای باشگاه، در جمع‌بندی به این نقطه رسیدیم که رسیدگی فوری مورد تأیید باشگاه پرسپولیس نیست. در ضمن در این پرونده دو خوانده وجود دارد و باشگاه النصر هم از پرسپولیس شکایت کرده است و هم از AFC . ما مخالفت خومان را اعلام کردیم و بعد از دو ساعت نامه‌ای از دادگاه عالی ورزش دریافت کردیم که در آن اعلام شده بود با توجه به مخالفت باشگاه پرسپولیس این پرونده روند عادی را طی خواهد کرد.

وکیل باشگاه پرسپولیس که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد در پاسخ به این پرسش که «آیا امکان دارد دادگاه CAS دستوری برای عقب افتادن تاریخ فینال بدهد؟»، گفت: اجازه دهید نظری ندهم، چون ممکن است از طرف باشگاه النصر مورد سوءاستفاده قرار بگیرد. ما باید منتظر باشیم که باشگاه النصر چه اقدامی انجام می‌دهد تا ما هم طبق آن کار کنیم.

«آیا AFC اصلاً به شکایت باشگاه النصر به دلیل دیر اقدام کردن این باشگاه رسیدگی کرده است؟»، امیر ساعد وکیل در واکنش به طرح این سؤال هم بیان کرد: این موضوع در ارتباط با مرحله اول شکایت باشگاه النصر و روند رسیدگی در کمیته‌های انضباطی و اخلاق بود، ولی در کمیته استیناف اگر چه به ماده ۵۹ بر مبنای رد شکایت استناد شده است، ولی به سایر دلایل هم رسیدگی کردند. شاید لازم باشد الان بگویم که هواداران منتظر باشند که باشگاه پرسپولیس با اقتدار در فینال شرکت خواهد کرد.

وی در پایان در مورد آخرین وضعیت شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده نیز توضیح داد: لایحه پرسپولیس در این پرونده به کمیته تعیین وضعیت ارائه شده و وکیل شجاع خلیل‌زاده هم یک هفته فرصت خواسته است تا جواب بدهد. بعد از این روند و اعلام رأی کمیته تعیین وضعیت ما شکایت‌مان را در مراجع دیگر پیگیری خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.