سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل راپید وین و بازگشت هواداران به ورزشگاه ابراز خوشحالی کرد.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل راپید وین و بازگشت هواداران به ورزشگاه ابراز خوشحالی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا در پی برتری ۴ بر یک خانگی شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل راپید وین اتریش در پنجمین هفته از مرحله گروهی لیگ اروپا گفت: بازیکنان ما واکنش خوبی در این دیدار از خود نشان دادند و از سوت شروع بازی چه به هنگام صاحب توپ بودن و چه بدون توپ، خیلی فعال و هجومی بودند.

وی افزود: ما خیلی خلاق بودیم، حرکات زیادی در زمین داشتیم، هدفمند بودیم، به دروازه حریف حمله کردیم و با موقعیت‌های گلزنی زیادی که خلق کردیم چهار گل به ثمر رساندیم. احتمالاً می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. بازگشت پابلو ماری و کالوم چمبرز به مستطیل سبز هم خبر فوق‌العاده‌ای بود، چون آنها برای رسیدن به شرایط بازی سخت با دپارتمان پزشکی کار کرده بودند.

سرمربی اسپانیایی آرسنال همچنین درباره حضور دو هزار تماشاگر آرسنال در ورزشگاه امارات برای تماشای بازی این تیم با راپید وین اظهار داشت: شب خیلی خاصی بود. مدت خیلی زیادی بود که هواداران را در ورزشگاه نمی‌دیدیم، اما آنها در این بازی کمک خیلی زیادی به ما کردند. دو هزار تماشاگر روی سکوها بودند، اما بیشتر به نظر می‌رسیدند.

آرتتا در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: هوادارانی که در ورزشگاه بودند، واقعاً از تیم حمایت و بی‌وقفه تیم را تشویق کردند و همواره حس مثبتی به تیم داشتند. بازیکنان هم گفتند که با وجود تماشاگران روحیه بهتری پیدا کردند و آنها تفاوت زیادی را رقم زدند. فوتبال با حضور هواداران در ورزشگاه، حس بهتری پیدا می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.