طالب ریکانی مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: زیاد به کسب عنوان آقای گلی فکر نمی‌کنم و موفقیت صنعت نفت برای من از هر چیزی مهمتر است.

طالب ریکانی مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: زیاد به کسب عنوان آقای گلی فکر نمی‌کنم و موفقیت صنعت نفت برای من از هر چیزی مهمتر است. طالب ریکانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابتدا درباره عملکردش در چهار هفته گذشته و اینکه در حال حاضر با چهار گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد، گفت: در تیم ما همه بچه‌ها تلاش می‌کنند و اگر هم موفقیتی حاصل می‌شود این نتیجه زحمات تمامی مجموعه است. من خوشحالم که برای تیمم گل می‌زنم و دوست دارم این روند را ادامه دهم، ولی مهمتر از همه این است که تیم نتیجه بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کردی امسال به‌عنوان مهاجم بازی کنی؟»، تأکید کرد: من پیش از این به‌عنوان وینگر بازی می‌کردم، ولی امسال یکی از دو مهاجم تیم هستم و طبیعتاً وظایف تهاجمی‌ام بیشتر شده است. شاید قبلاً بیشتر به پاس دادن فکر می‌کردم، ولی الان باید به گل زدن هم فکر کنم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اینکه امکان دارد در پایان فصل جاری عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست بیاورد، اظهار داشت: هر بازیکنی دوست دارد زیاد گل بزند و طبیعتاً رسیدن به آقای گلی برای هر مهاجمی خوشایند است که من هم از این قاعده مستثنی نیستم. با این حال من زیاد به آقای گلی و مسائل فردی فکر نمی‌کنم، چون موفقیت تیم و خوشحال شدن هواداران صنعت نفت از هر چیزی مهمتر است.

ریکانی در مورد اینکه آیا تیم صنعت نفت می‌تواند بهتر از سال گذشته نتیجه گیرد، گفت: پارسال واقعاً تیم خوبی داشتیم که البته رفتن اسکوچیچ و همچنین مشکلات مالی برای ما دردسرساز شد. بعد از پایان فصل هم تعداد زیادی از بازیکنان تأثیرگذار تیم جدا شدند و تغییرات زیادی در صنعت نفت ایجاد شد. ما جوان‌های باانگیزه و بااستعدادی داریم و از هواداران هم می‌خواهیم که از تیم حمایت کنند تا نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.