سرمربی تیم فوتبال ناپولی معتقد است در بازی با AZ آلکمار شرایط طوری بود که تیمش هم می‌توانست پیروز باشد و هم بازنده.

سرمربی تیم فوتبال ناپولی معتقد است در بازی با AZ آلکمار شرایط طوری بود که تیمش هم می‌توانست پیروز باشد و هم بازنده. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو که تیم تحت‌ هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه AZ آلکمار هلند به تساوی یک - یک بسنده کرد و حالا برای صعود به مرحله حذفی باید در بازی پایانی‌اش مقابل رئال سوسیه‌داد شکست نخورد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما می‌توانستیم کار AZ آلکمار را تمام کنیم، اما این کار را نکردیم و در پایان بازی فکر می‌کنم خوش‌شانس بودیم که با یک امتیاز زمین بازی را ترک کردیم.

وی افزود: ما به آنها اجازه دادیم که بیش از حد صاحب توپ باشند و مرتکب اشتباهاتی هم شدیم. اگر این بازی را آنالیز کنید، می‌بینید که هر دو تیم موقعیت‌های برای گلزنی داشتند و ما حتی می‌توانستیم بازنده این دیدار باشیم. ما عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشتیم و در چهار یا پنج موقعیت می‌توانستیم بهتر کار کنیم.

سرمربی ایتالیایی ناپولی تصریح کرد: حالا باید به بازی با رئال سوسیه‌داد فکر کنیم. جای تأسف دارد چون ما می‌توانستیم کار صعودمان به مرحله بعد را در همین بازی تمام کنیم و در جایگاهی بودیم که می‌توانستیم به این هدف برسیم، اما در پایان نزدیک بود، بازنده بازی باشیم.

گتوسو تأکید کرد: نکات مثبتی هم در بازی‌مان وجود داشت، اما من اول روی نکات منفی تمرکز دارم. ما در طول ۹۰ دقیقه بازی را تحت کنترل نداشتیم، حالا چه زمانی که صاحب توپ بودیم، چه زمانی که بدون توپ بودیم. نکات مثبت‌مان هم این بود که مقابل تیمی مستعد و سرعتی، موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در نیمه دوم از مسیر خود خارج شدیم و تعویض‌هایی که انجام دادیم، نتوانستند کمکی به ما کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.