یک پبشکسوت فوتبال مشهد می‌گوید تغییرات گسترده در ساختار تیم و کادر فنی باعث شده تا شهرخودرو چنین نتایجی بگیرد.

آرمین رهبر، پیشکسوت فوتبال مشهد در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد شهرخودرو در لیگ بیستم گفت: این نتایج از شهرخودرو طبیعی است. وقتی کادرفنی و بدنه تیم دچار تغییرات عظیمی می‌شوند، نباید هم بیش‌تر از این انتظار داشت. شهرخودرو در بازی با پرسپولیس، چوب بی‌تجربگی خود را خورد و در آینده هم امکان دارد چنین اتفاقاتی برای تیم بیفتد.

او ادامه داد: البته این نتایج تقصیر رحمتی نیست و او بد زمانی سرمربی تیم شد. در تمام دنیا وقتی بازیکن بزرگی بخواهد مربی شود، از تیم‌های پایه و رده‌های پایین‌تر شروع می‌کند و سپس به قبول هدایت یک تیم لیگ برتری می‌رسد. رحمتی اگر سال قبل که هنوز بازیکنان محوری از تیم جدا نشده بودند و تیم دائم در حال تغییر مربی بود، سرمربی می‌شد، هم به نفع خودش و هم به نفع شهرخودرو بود. بازیکنان تاثیرگذار تیم مانند خود رحمتی، مرادمند، سعید صادقی، میلاد سرلک، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی از تیم جدا شده‌اند و کار سرمربی سخت شده است. رحمتی نیاز به فرصت دارد اما به شرطی که مربی باتجربه در کنار رحمتی، نوازی و سامره که همه جوان هستند قرار بگیرد.

رهبر درباره بازیکنان جانشین جذب شده عنوان کرد: بازیکنان محوری تیم به صورت رایگان جدا شده‌اند و به دلیل بالا رفتن قیمت بازیکنان، نمی‌شد جانشینان مناسبی برای آن‌ها جذب کرد. بازیکن جوان هم نمی‌تواند کار بازیکن محوری مثل مرادمند و یا سرلک را انجام دهد. بازیکنی مثل علی نعمتی در فصل قبل و در کنار مرادمند کیفیت بالاتری را نسبت به این فصل به نمایش گذاشت و این ناهماهنگی‌ها در تیم اثر منفی می‌گذارد. کار رحمتی با این تغییرات گسترده در لیست بازیکنان دشوار است اما رابطه خوب او با بازیکنان می‌تواند کمکش کند.

او در پایان گفت: مدیریت باشگاه ریسک بزرگی کرد که تیم تغییر یافته و جوان شده را به دست مربی بی‌تجربه‌ای داد. در این خصوص ایرادی به رحمتی نیست اما مدیریت باید پای انتخابش بایستد و از رحمتی حمایت کند تا ببیند این چالش پرریسک‌شان جواب می‌دهد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای تنها نماینده مشهد در لیگ برتر بیافتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.