سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل لاسک اتریش اصلاً راضی نیست.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل لاسک اتریش اصلاً راضی نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در پی تساوی ۳ - ۳ شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش در خانه لاسک اتریش در هفته پنجم لیگ اروپا و صعود این تیم به مرحله حذفی این رقابت‌ها اظهار داشت: عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشتیم و نتیجه بهتر از عملکردمان بود. در نیمه دوم اما بهتر از نیمه اول بودیم. برخی بازیکنان به لحاظ انفرادی خیلی خوب بازی کردند، اما برخی دیگر به لحاظ انفرادی عملکرد خیلی ضعیفی از خود ارائه کردند. تنها نکته خوب این بازی آن بود که به مرحله بعد صعود کردیم.

وی افزود: ما باید در این دیدار هم به مانند بازی‌های خانگی‌مان در لیگ اروپا، بازی می‌کردیم. در این بازی نکات مثبتی هم از گرث بیل دیدیم، اما هنوز می‌توان دید که او در برخی موارد جزئی جا برای پیشرفت دارد. ما صعود کردیم و حالا در بازی آخر فشاری روی‌مان نیست، اما باید در آخرین بازی به پیروزی برسیم و باور دارم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی همچنین درباره وضعیت مهاجم انگلیسی تیمش اظهار داشت: من بر این باورم که هری کین آماده بازی خواهد شد و از این بابت اطمینان دارم. اطمینان دارم که هری به بازی با آرسنال خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.