توپچی‌های لندن با وجود قطعی کردن صعود خود به مرحله حذفی لیگ اروپا در هفته گذشته، پیروزی قاطعانه‌ای مقابل راپید وین به دست آوردند.

توپچی‌های لندن با وجود قطعی کردن صعود خود به مرحله حذفی لیگ اروپا در هفته گذشته، پیروزی قاطعانه‌ای مقابل راپید وین به دست آوردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، پنجشنبه شب پیگیری شد.

در گروه A، رُم با نتیجه ۳ بر یک از سد یانگ بویز گذشت. بورخا مایورال در دقیقه ۴۴، ریکاردو کالافیوری در دقیقه ۵۹ و ادین ژکو در دقیقه ۸۱ برای رُم و ژان پیر انسامه در دقیقه ۳۴ برای یانگ بویز گلزنی کردند. جالوروسی با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرد و یانگ بویز و کلوژ، به ترتیب با هفت و پنج امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند.

آرسنال که پیش‌تر صعود خود را مسجل کرده بود، در گروه B و در حضور دو هزار هوادار ورزشگاه اتحاد میزبان راپید وین بود و به پیروزی ۴ بر یک دست یافت. الکساندر لاکازت در دقیقه ۱۰، پابلو ماری در دقیقه ۱۸، ادوارد انکتیاه در دقیقه ۴۴ و امیل اسمیت‌رو در دقیقه ۶۶، گل‌های شاگردان میکل آرتتا را به ثمر رساندند تا این تیم با آمار صد درصد پیروزی، در صدر جدول گروه باقی بماند. مولده و راپید وین هم با ۹ و شش امتیاز، به ترتیب در جایگاه‌های بعدی جدول قرار دارند.

در گره F هم ناپولی در خانه آلکمار با تساوی یک - یک متوقف شد. برونو مارتینس ایندی در دقیقه ۵۴ تنها گل آلکمار را به ثمر رساند و دریس مرتنس در دقیقه ۶ برای ناپولی گلزنی کرد. این در حالی است که آلکمار در دقیقه ۶۰ مسابقه یک ضربه پنالتی را هم از دست داد. ناپولی با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد، در صدر جدول گروه باقی ماند و به صعود نزدیک‌تر شد. رئال سوسیه‌داد و آلکمار هم با هشت امتیاز در رتبه‌های بعدی جای دارند.

تاکنون صعود تیم‌های رُم، آرسنال، اسلاویا پراگ، بایرلورکوزن، گلاسکو رنجرز، بنفیکا، گرانادا، پی‌اس‌وی آیندهوون، لسترسیتی، براگا، لیل، میلان، ویارئال، رویال آنتورپ، تاتنهام، دیناموزاگرب، هوفنهایم و ستاره سرخ بلگراد به مرحله حذفی لیگ اروپا قطعی شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.