باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات سرمربی سابق خود و همینطور آپشن‌های قرارداد بازیکنان در فصل قبل، حدود ٢٨ میلیارد تومان مقروض شده است.

به گزارش ایسنا، با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس با یک شرکت به عنوان کارگزار قرارداد همکاری دارد، اما مشکلات مالی فراوان باعث شده این باشگاه برای پرداخت برخی مطالبات خود، به قرض کردن پول روی بیاورد.

در دوره مدیریت مهدی رسول‌پناه، ١٣ میلیارد تومان از شرکتی قرض گرفته شد تا با درآمدی که باشگاه از طریق کارگزار داشت، تمام مطالبات ٨٠٠هزار یورویی برانکو پرداخت شود. حالا با حضور جعفر سمیعی هم همین رویه ادامه پیدا کرده است. از قرار معلوم کارگزار اعلام کرده به تعهدات خود عمل کرده و فعلا از پرداخت پول خبری نیست و به همین خاطر مدیرعامل باشگاه برای پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان، ١۵ میلیارد تومان از شرکتی به عنوان قرض تامین می‌کند تا پس از دریافت جایزه لیگ قهرمانان آسیا، بدهی‌های باشگاه را پرداخت کند.

البته این فقط بخش کوچکی از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس است چرا که آن‌ها به زودی باید خود را برای پرداخت ٧٨٠هزار دلار به گابریل کالدرون و دستیارانش و همینطور ۵٠٠ هزار یورو به ماریو بودیمیر آماده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.