عضو کمیته فنی استقلال با بیان این نکته که بازی تیمش با پیکان بار فنی نداشت گفت: باید به فکری زمان داد تا تیم را با تفکرات خودش بسازد.

محمد نوری پیشکسوت و عضو کمیته فنی استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی با پیکان از نظر فنی چنگی به دل نزد و باید گفت خیلی بار فنی نداشت. پیکان مقابل استقلال یک بازی کاملاً بسته و تدافعی انجام داد که البته مطلب جدید و عجیبی نیست و از قبل هم مشخص بود که پیکان چنین سیستمی را اتخاذ می‌کند.

وی افزود: به پیکان نمی‌توان خرده گرفت و گفت چرا بازی دفاعی انجام داده. هر تیمی برای خودش بازی می‌کند و برای رسیدن به اهدافش نوع بازی‌اش را انتخاب می‌کند. این وظیفه استقلال بود که باید این دفاع بسته و لایه به لایه را می‌شکافت و به دروازه حریف می‌رسید. اگر قرار باشد هر تیمی بازی بسته انجام دهد و ما گل نزنیم، دیگر نباید ادعای بزرگ و مدعی بودن داشته باشیم.

پیشکسوت آبی پوشان با تاکید بر این نکته که در چهار هفته گذشته از لیگ برتر هنوز بازی‌های خوبی از آبی پوشان دیده نشده بیان داشت: الان برای قضاوت درباره فکری زود است. او هنوز فرصتی برای جا انداختن ایده‌ها و تفکراتش نداشته و باید این فرصت را برای او ایجاد کرد. اگر قرار باشد از همین حالا فشار انتقادات بر او وارد شود قطعاً فکری هم تمرکزش را از دست خواهد داد و تحت فشار قادر به اجرایی کردن ایده‌هایش نخواهد بود.

نوری از هواداران و رسانه‌ها خواست در مورد استقلال خویشتن‌داری کرده و در این خصوص بیان داشت: می‌دانم امروز امتیازاتی از دست دادیم که در حالت عادی نباید این‌طور می‌شد. با این وجود بر این عقیده هستم که نباید فکری را تحت فشار قرار داد و برای قضاوت کردن عملکرد او نباید عجله کرد.

عضو کمیته فنی استقلال گفت: این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد و ظرفیت‌های لازم برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی را دارد. مقابل فولاد و پیکان امتیازات مهمی را از دست دادیم و روند امتیاز دادن نباید برای این تیم عادت شود. در کنار حمایتی که از محمود فکری و کادر فنی آبی پوشان دارم، اما این انتظار را هم دارم که روند رو به جلوی این تیم را هفته به هفته مشاهده کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )