بازیکنان پرسپولیس با وجود تعداد پاس های فراوان درصد خطای اندکی در انتقال توپ دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند که درگیر رقابت‌های لیگ برتر بیستم است. قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر تا پایان هفته چهارم دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده تا با ۸ امتیاز در رده دوم جدول جا خوش کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی مقابل شهرخودرو مشهد در آخرین بازی لیگ برتری خود به پیروزی سه بر صفر رسیدند که علاوه بر بهبود آمار گلزنی خود توانستند بار دیگر استاندارد پاس سالم خود را حفظ کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که از زمستان سال گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفته است علاوه بر ارائه بازی مالکانه توجه ویژه ای به پاسکاری بین بازیکنان خود دارد. به طوری که سرخ‌ها در اکثر بازی‌های منجر به پیروزی خود ۸۵ درصد پاس سالم به همدیگر داده‌اند.

بازیکنان این تیم در دیدار با شهرخودرو مشهد نیز همین قاعده را حفظ کردند. سرخ‌ها ۵۲۵ پاس بین همدیگر رد و بدل کردند که ۸۶ درصد آنها به مقصد رسید.

پرسپولیس در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا تنها در دو بازی کمتر از ۵۰۰ پاسکاری داشته است اما درصد خطای اندک این تیم باعث صعود به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا شد تا هواداران این تیم امیدوار به کسب قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.