باشگاه رئال مادرید با سرمربی سابق تیم فوتبال تاتنهام تماس گرفته تا نظر او را برای قبول هدایت قهرمان فصل گذشته لالیگا در صورت بحرانی شدن اوضاع کهکشانی‌ها جویا شود.

باشگاه رئال مادرید با سرمربی سابق تیم فوتبال تاتنهام تماس گرفته تا نظر او را برای قبول هدایت قهرمان فصل گذشته لالیگا در صورت بحرانی شدن اوضاع کهکشانی‌ها جویا شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت اسپانیا مدعی شده است که باشگاه رئال مادرید با مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تیم فوتبال تاتنهام تماس گرفته تا از وضعیت برای جانشینی زین‌الدین زیدان آگاه شود.

صعود کهکشانی‌ها به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با باخت چهارشنبه شب آنها مقابل شاختار دونتسک که دومین باخت متوالی آنها برابر این تیم اوکراینی در این فصل بود، وابسته به کسب نتیجه در آخرین بازی‌شان در مرحله گروهی مقابل صدرنشین جدول رده‌بندی یعنی مونشن‌گلادباخ است. در لالیگا هم اما رئالی‌ها فصل پرفراز و نشیبی را تا الان پشت سر گذاشته‌اند که شامل ۵ پیروزی و ۵ بازی بدون برد (شامل ۳ شکست و دو تساوی) بوده و آنها را با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رده چهارم قرار داده است. در این اوضاع و احوال دو بازی سخت هم پیش روی شاگردان زیدان است که اولی مقابل سویا است و دومی برابر اتلتیکومادرید.

رئال مادرید در ۵ بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها تنها یکی را برده است و با این حال گفته می‌شود که باشگاه از زیدان حمایت کرده است. زیدان قبل از این هم شرایط بحرانی مشابهی را تجربه کرده و در نهایت با کسب پیروزی‌های لازم به کارش در رئال مادرید ادامه داده است. فعلاً مدیران رئال مادرید ترجیح می‌دهند نیمه پر لیوان را ببینند و به پیروزی تیم‌شان مقابل مونشن‌گلادباخ و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امیدوار باشند اما این موضوع چیزی را درباره محتمل بودن حذف آنها با قبول باخت مقابل نماینده آلمان عوض نمی‌کند و به همین دلیل هم مسئولان باشگاه به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و با پوچتینو هم به عنوان گزینه اصلی شان برای جانشینی زیدان صحبت کرده‌اند.

پوچتینو از سال گذشته که از تاتنهام اخراج شد بدون تیم و مربی آزاد است. رئال مادرید هم یکی از تیم‌هایی است که او در گذشته نسبت به هدایت آن تمایل نشان داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.