رئیس موقت هیئت مدیره باشگاه بارسلونا اعتراف کرد اگر جای رئیس مستعفی این باشگاه بود با جدایی لیونل مسی موافقت می‌کرد.

رئیس موقت هیئت مدیره باشگاه بارسلونا اعتراف کرد اگر جای رئیس مستعفی این باشگاه بود با جدایی لیونل مسی موافقت می‌کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلس توسکتس، رئیس موقت باشگاه بارسلونا که ماه گذشته پس از استعفای خوسپ ماریا بارتومئو از ریاست باشگاه جانشین او شد و تا انتخابات بعدی برای تعیین رئیس (ماه ژانویه) در این سمت خواهد ماند، می‌گوید اگر او جای بارتومئو بود، در تابستان امسال به جای مخالفت با انتقال لیونل مسی با فروش او موافقت می‌کرد.

مسی در پایان فصل گذشته با ارسال یک فکس از باشگاه به صورت رسمی درخواست فسخ قرارداد کرد اما بارتومئو با این بهانه که مهلت ستاره آژانتینی برای ارائه چنین درخواستی گذشته است با درخواست او مخالفت کرد. در همین حال بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی او نیز خریدش را برای سایر باشگاه‌ها در اوضاع اقتصادی نابسامان فعلی فوتبال اروپا غیرممکن می‌کرد. به این ترتیب مسی مجبور به ماندن در نوکمپ شد، هر چند که بارتومئو در نتیجه این موضوع مجبور به استعفا شد.

توسکتس در گفت‌و‌گو با رادیو کاتالونیا گفت: از منظر اقتصادی من اگر در تابستان رئیس باشگاه بودم لیونل مسی را می‌فروختم. موافقت با فروش مسی نه تنها بار سنگین پرداخت حقوق او را از دوش باشگاه برمی‌داشت، بلکه از فروشش می‌توانستیم درآمد کسب کنیم. با این حال انجام این کار مستلزم موافقت کادر فنی تیم هم هست. لالیگا برای ما محدودیت پرداخت حقوق تعیین کرده و فروش مسی می‌توانست در این زمینه به ما کمک کند.

توسکتس در ادامه درباره نیمار و احتمال بازگشت او به بارسلونا هم اظهار داشت: اگر نیمار بتواند به عنوان بازیکن آزاد به ما ملحق شود، خب آن وقت می‌شود به عقد قرارداد با او فکر کرد. با شرایط فعلی باشگاه هیچ پولی برای خرید بازیکن ندارد، مگر اینکه رئیس جدید بخواهد یک معجزه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.