مدافع صنعت نفت آبادان گفت: تیم‌مان دیر بسته شد اما مطمئن باشید حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در هفته‌های پیش رو می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

محمد طیبی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم‌مان دیر بسته شد اما کم کم به هماهنگی نسبی رسید. سرمربی ترکیب اصلی تیم را پیدا می‌کند و نیاز داریم هماهنگ تر شویم. مطمئن باشید تیم ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در هفته‌های پیش رو می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. اکنون نمی‌شود پیش بینی کرد که جه رتبه‌ای کسب می‌کنیم اما تلاش ‌می‌کنیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

او درباره حضور سید سیروس پورموسوی در صنعت نفت آبادان گفت: او مربی بسیار خوبی است و من هم قبلاً با او کار کردم. او از لحاظ فنی و اخلاقی با تمام وجودش دل به کارش می‌دهد. من با پورموسوی در سالی که قهرمان لیگ برتر شدیم و در سال بعدش در لیگ قهرمانان آسیا کار کردم و باتوجه به شناختی که از او دارم این تیم را انتخاب کردم چرا که می‌دانستم پورموسوی تیم خوبی را می‌بندد.

مدافع صنعت نفت آبادان درباره انتخابش و حضور در صنعت نفت آبادان گفت: چند پیشنهاد خوب داشتم که رقم مالی بالایی بودند اما صنعت نفت آبادان باشگاه خیلی خوبی بود که انتخابش کردم. چندین سال بیرون از استان خوزستان بازی کردم و خداراشکر در همه آن تیم‌ها موفق بودم اما صنعت نفت برای من یک باشگاه بزرگ و دوست داشتنی است. انتخاب من بین خوب و خوب تر بود. خداراشکر کار درستی را انجام دادم و این تیم را انتخاب کردم. من عاشق مردم خوزستان بودم و می‌خواستم برای تیم استانم خدمت کنم.

او درباره حضور چند بازیکن زیر ۲۰ سال در ترکیب صنعت نفت گفت: باتوجه به این که پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان بود، چندین بازیکن از تیم ملی جوانان به صنعت نفت آورد. آن‌ها از لحاظ فنی بازیکنان خوبی هستند و مطمئن باشید در چند سال آینده به تیم ملی جوانان ما کمک خواهند کرد. ما هم هرچقدر تجربه داریم در اختیار این بازیکنان می‌گذاریم و از لحاظ روحی و روانی این بازیکنان را آماده می‌کنیم. امیدوارم در آینده این جوانان به تیم ملی دعوت شوند.

طیبی درباره انتقاد پیشکسوت‌ها و کارشناسان به دلیل دعوت نشدن طالب ریکانی به تیم ملی گفت: طالب ریکانی از لحاظ فنی بازیکن خیلی خوب است و همیشه به تیم ما کمک می‌کند. حق ریکانی است به تیم ملی دعوت شود و شک نکنید دعوت از او باعث می‌شود به تیم‌ملی کمک کند و وزنه خوبی برای تیم ملی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.