یکی از نشریات ایالت کاتالونیا اسپانیا در گزارشی مدعی شده که فضای رختکن تیم فوتبال رئال مادرید دچار تنش شده است.

یکی از نشریات ایالت کاتالونیا اسپانیا در گزارشی مدعی شده که فضای رختکن تیم فوتبال رئال مادرید دچار تنش شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا مدعی شده که با بروز اختلاف میان زین‌الدین زیدان و بازیکنانش در رئال مادرید، جو رختکن این تیم متشنج شده است.

این نشریه نوشته است: متشنج بودن فضای رختکن رئال مادرید در عملکرد این تیم در زمین بازی و نتایجی بدی که می‌گیرد کاملاً مشهود است. ما می‌توانیم بگوییم که یک فروپاشی کامل در روابط میان زیدان و بازیکنانش به وجود آمده است. اسپورت از طریق منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید مطلع شده که زین‌الدین زیدان اعتماد خود به تعدادی از بازیکنانش از جمله ادن ازار و مارتین اودگارد را از دست داده است. در همین حال وینیسیوس و رودریگو دو مهاجم برزیلی تیم هم در این فصل از چشم زیدان افتاده‌اند و این موضوع در کم شدن حضور آنها در ترکیب اصلی رئال مادرید بازتاب داشته است.

در ادامه این مطلب آمده است: در همین حال مارکو آسنسیو هم با وجود بازگشت از مصدومیت و آمادگی جسمانی کامل نتوانسته در سطحی که زیدان از او انتظار داشته بازی کند. زیدان از رویکرد چند بازیکن دیگر تیمش از جمله مارسلو و تونی کروس هم ناراضی است که در مورد نفر دوم این کمی عجیب است. در همین حال مشکلات دیگری هم مانند نارضایتی ایسکو از نیمکت‌نشینی‌های پیاپی وجود دارد که باعث ایجاد یک شکاف کامل در روابط میان او و زیدان شده است. زیدان به جایی رسیده که راضی است ۷۰ درصد از بازیکنان فعلی تیمش بروند. در حال حاضر سرخیو راموس، رافائل واران، کریم بنزما،‌کاسمیرو، مندی و والورده تنها بازیکنانی هستند که به نظر می‌رسد او هنوز روی آنها حساب می‌کند.

اسپورت در ادامه گزارش خود نوشته که با وجود همه این مشکلات زیدان خونسرد است چرا که او در تابستان به رئیس خود فلورنتینو پرس گفته بود که رئال مادرید احتیاج به تغییر و تحول دارد اما با توجه به مشکلات مالی ناشی از شیوع کرونا و هزینه‌های هنگفت نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، هیچ پولی به او برای خرید بازیکنان مورد نظرش داده نشد که هیچ، بازیکنانی مانند اشرف حکیمی و سرخیو رگیلون هم فروخته شدند چون به پول فروش آنها نیاز بود. به همین دلیل هم زیدان اکنون خودش را تحت فشار نمی‌بیند، چون به اندازه کافی برای توجیه ناکامی‌های تیمش دلیل دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.