سرمربی تیم فوتبال چلسی از پیروزی قاطع شاگردانش در خانه سویا و مسجل شدن سرگروهی آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی از پیروزی قاطع شاگردانش در خانه سویا و مسجل شدن سرگروهی آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال چلسی در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اسپانیایی خود سویا را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید و به این ترتیب به عنوان سرگروه راهی مرحله یک هشتم نهایی می‌شود.

فرانک لمپارد پس از این بازی که هر ۴ گل آن توسط اولیویه ژیرو به ثمر رسید، گفت: بازیکنان من در ماه‌های اخیر سخت تلاش کرده‌اند. ما کار تلاش کردیم و انگیزه و اراده‌مان را ارتقا دادیم اما در نهایت چیزی که اهمیت دارد عملکرد بازیکنان در زمین بازی است. جنگنده بودن خصلت خوبی است اما چیزی که در نهایت باعث می‌شود شما قهرمان شوید، داشتن ثبات است. ما نمی‌‌توانیم یک بار مانند امشب خوب بازی کنیم و در بازی بعدی گاردمان را پایین بیاوریم.

لمپارد درتمجید از ژیرو که پوکر کرد هم گفت: عملکرد او حیرت‌آور بود. او در یک بازی لیگ قهرمانان ۴ گل زد که دستاوردی خارق‌العاده است. من برای او واقعاً خوشحالم.

این اولین بار از زمان قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۲ است که این تیم ۴ پیروزی متوالی کسب می‌کند. لمپارد در این خصوص هم اظهار داشت: خبر داشتیم که این رکورد را ثبت کرده‌ایم اما راستش دوست هم ندارم که خودمان را چشم بزنم. سطح بازی‌ها در مرحله بعد سخت‌تر می‌شود و به همین دلیل مهم است که ما درک کنیم در چه مرحله‌ای حضور داریم و روحیه‌مان را هم حفظ کنیم. من هم خرافات را کنار خواهم گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.