سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند به خوب نبودن عملکرد شاگردانش در بازی خانگی مقابل لاتزیو در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد.

سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند به خوب نبودن عملکرد شاگردانش در بازی خانگی مقابل لاتزیو در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند شب گذشته (چهارشنبه) به لطف تساوی خانگی یک - یک مقابل لاتزیو جواز صعود از گروه E لیگ قهرمانان اروپا را گرفت.

دورتموند با وجود میزبان بودن نتوانست شکست دور رفت خود مقابل لاتزیو را جبران کند و باز هم به حریف ایتالیایی‌اش امتیاز داد. با این حال برای سرمربی زردپوشان وستفالن، چیزی که اهمیت داشت صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود.

لوسین فاوره در پایان به گفت: ما در دور رفت در شهر رم ۳ بر یک به لاتزیو باختیم. امشب اما عملکردمان مقابل این تیم خوب بود و با موقعیت‌هایی که داشتیم می‌توانستیم حتی بازی را ببریم. با این حال من قبول دارد که امشب بهترین بازی‌ خود را ارائه نکردیم اما صعود‌مان قطعی شد و این هم بیشترین اهمیت را دارد. جز آن هیچ چیز دیگری مهم نیست.

فاوره افزود: ما نباید خودمان را دست‌کم بگیریم اما در عین حال باید مراقب این موضوع باشیم که بیش از اندازه هم به خودمان مغرور نشویم و کارها را آسان فرض نکنیم.

دورتموند در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان زنیتی خواهد بود که حذفش قطعی شده است و حتی شانس بازی در لیگ اروپا را هم ندارد. دورتموندی‌ها با کسب پیروزی در آن بازی بابت صدرنشینی خود در گروه F مطمئن خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.