سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید که تیمش در بازی مقابل استقلال هوشمندانه و تاکتیکی بازی کرده و اجازه نداد ستاره‌های این تیم به چشم بیایند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید که تیمش در بازی مقابل استقلال هوشمندانه و تاکتیکی بازی کرده و اجازه نداد ستاره‌های این تیم به چشم بیایند. مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره انتقاداتی که نسبت به بازی پیکان مقابل استقلال صورت گرفته در حالی که خودش صادقانه عنوان کرد تیمش نتیجه‌گرا بازی کرد، اظهار داشت: برای آن دسته از هواداران استقلال که از روز گذشته ما را مورد محبت قرار داده‌اند، صادقانه صحبت می‌کنم. تیم پیکان ارزان بسته شده و ما نتوانسته‌ایم مهره کلیدی جذب کنیم. اگر ما هم بخواهیم مثل استقلال بازی کنیم، دیگر پیکان نیستیم و پرسپولیس، تراکتور، سپاهان یا فولاد هستیم که برای قهرمانی می‌جنگند.

وی افزود: ما تیمی هستیم که باید پلن‌های مختلفی برای بازی‌های مختلف داشته باشیم. قرار نیست مقابل استقلال همانطور بازی کنیم که مقابل شهر خودرو بازی کردیم. بازی ما مقابل استقلال هوشمندانه و تاکتیکی بود. اگر بازیکنان خلاقی مانند مهدی قایدی، وریا غفوری، ارسلان مطهری و میلیچ به چشم نمی‌آیند، یعنی پیکان خوب بازی کرده است. استقلال به غیر از توپ آخر که به دانشگر رسید، موقعیت دیگری نداشت.

"پیکان جز دو فصل معمولاً در لیگ برتر گزینه سقوط بوده و این تفکر در تیم وجود دارد. شما این تفکر را در نفت مسجدسلیمان تغییر دادید، در پیکان چقدر زمان لازم است تا این تفکر را تغییر دهید؟" تارتار در پاسخ به این سوال گفت: ما زمان می‌خواهیم تا تفکر بازیکنان نسبت به سال گذشته و سال‌های گذشته را تغییر بدهیم. این قول را می‌دهم که پیکان دیگر دغدغه سقوط نداشته باشد اما در تکمیل صحبت‌های قبلی نیز باید بگویم هر مربی با توجه به داشته‌هایش نوع بازی‌اش را تعیین می‌کند. ما با نفت مسجدسلیمان که هر سال گزینه سقوط بود، مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و مقتدرانه بازی می‌کردیم. پس در هر تیمی با مهره‌هایی که داریم باید نوع بازی خودمان را تعیین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه چه زمانی تیمش را به تفکرات مدنظرش نزدیک خواهد کرد، گفت: تا همین حالا هم که یک ماه از حضورمان در تیم گذشته، پیشرفت خوبی داشته‌ایم. به هر حال این تیم نیاز به ترمیم دارد و در برخی پست‌ها به لحاظ کمیت، دچار مشکل هستیم. اگر بتوانیم مکمل‌های خوبی به تیم اضافه کنیم، مطمئناً بهتر از این خواهیم شد.

وی در خصوص اینکه پس نیم فصل با جذب چند بازیکن شرایط پیکان بهتر خواهد شد، اظهار داشت: من هیچ قولی به باشگاه ندادم و تنها قولم این بوده که با تمام وجود برای موفقیت پیکان کار کنم. از وقتی به تیم آمدیم، شرایط سخت بود و جز ۳،۴ بازیکن که جذب کردیم، تیم با تفکرات ما بسته نشد اما در مجموع بازیکنان خوبی داریم که به دنبال پیشرفت و یادگیری هستند.

تارتار در واکنش به این سوال که تنها حاشیه اخیر او دو پیشنهاد از مس رفسنجان و تراکتور تبریز بوده و آیا مذاکره این باشگاه‌ها را تایید می‌کند و پیشنهاد آنها در میان فصل حرفه‌ای است یا نه، گفت: من در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم، با توجه به اینکه سرمربی پیکان هستم بهتر است در این باره صحبت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.