سرمربی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش مقابل پورتو راضی است و می‌گوید که راهیابی به مرحله حدفی لیگ قهرمانان اروپا دیگر کار ساده‌ای نیست.

سرمربی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش مقابل پورتو راضی است و می‌گوید که راهیابی به مرحله حدفی لیگ قهرمانان اروپا دیگر کار ساده‌ای نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در پی تساوی بدون گل شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه پورتو در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که صعود این تیم به عنوان تیم اول گروه C را قطعی کرد، پس از این بازی گفت: ما فوق‌العاده خوب بازی کردیم. متأسفانه نتوانستیم به گل برسیم اما به اینجا آمده بودیم تا صعودمان به عنوان تیم اول گروه را عملی کنیم. ما خوشحالم و حدس می‌زنم اعضای تیم پورتو (صعود آنها هم قطعی شد) هم از این نتیجه راضی باشند.

وی افزود: ما بسیار باشخصیت بازی کردیم و با شجاعت پا به زمین گذاشتیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. می‌دانم که انجام این کار در خانه پورتو آسان نیست. آنها با هشت بازیکن در محوطه جریمه خود دفاع می‌کردند و تیم خیلی قدرتمندی دارند. مدافعان پورتو خیلی قدرتمند هستند اما ما صبور بودیم، حمله کردیم و موقعیت‌های زیادی برای رسیدن به پیروزی روی دروازه‌ آنها خلق کردیم که این مهمترین چیز است.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تصریح کرد: این فصل لیگ قهرمانان خیلی فریبنده بود چون اگر شما می‌باختید یا مساوی می‌‌کردید، کارتان به بازی آخر کشیده می‌شد و با وجود شرایط کرونایی قرار گرفتن در این شرایط همیشه همراه باریسک است. می‌دانستم که اگر نمی‌توانسیم صعود کنیم، این یک فاجعه بود. این روزها برخی با خود فکر می‌کنند که صعود به مرحله حذفی آسان است اما ما می‌دانیم که در گروه‌های دیگر، تیم‌های بزرگی برای صعود به مرحله بعد به دردسر افتاده‌اند.

منچسترسیتی که برای هشتمین فصل متوالی موفق شد به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد، شنبه هفته پیش‌رو باید در دیداری خانگی در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف فولام برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.