سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید می‌گوید که شاگردانش در سه بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا به نتایجی که شایسته‌اش بوده‌اند، نرسیده‌اند.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید می‌گوید که شاگردانش در سه بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا به نتایجی که شایسته‌اش بوده‌اند، نرسیده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که شاگردانش برخلاف لالیگا، در لیگ قهرمانان اروپا روند خوبی را در پیش نگرفته‌اند، پس از تساوی یک - یک خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) تیمش مقابل بایرن مونیخ در هفته پنجم ار مرحله گروهی این رقابت‌ها گفت: من با احساس که تیمم همچنان در حال انجام کارهای درستی است، اینجا را ترک می‌کنم، حتی اگر لیگ قهرمانان باعث سردردمان شود.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید که شاگردانش با این نتیجه، سومین تساوی متوالی خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تجربه کردند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما در سه بازی اخیر که به تساوی رسیدیم، شایسته کسب نتایج بهتری بودیم اما به اندازه کافی در زدن ضربات پایانی دقت لازم را نداشتیم. ما بازی خیلی خوبی را در نیمه اول مقابل بایرن به نمایش گذاشتیم و گل دوست‌داشتنی‌ای هم به ثمر رساندیم. ما حتی نزدیک به زدن گل دوم بودیم اما نشد و بایرن تیم قدرتمندی است و در نهایت با به دست آوردن یک ضربه پنالتی به گل تساوی رسید.

وی در جمع‌بندی صحبت‌هایش اظهار داشت: ما باید همین مسیر را ادامه دهیم. ما سخت تلاش می‌کنیم، بازیکنان در شکل و فرم خوبی هستند و آرامش‌مان به هنگام صاحب توپ بودن را دوست داشتم. درست است که در زدن ضربات پایانی دقت لازم را نداریم، اما موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم و می‌توانم به هواداران‌مان بگویم که به انجام این کار ادامه خواهیم داد.

اتلتیکومادرید که با این تساوی ۶ امتیازی شد و در رده دوم گروه A لیگ قهرمانان ایستاده است، در صورت پیروزی یا تساوی در بازی بعدی خود که در خانه سالزبورگ اتریش خواهد بود، صعودش به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی خواهد کرد، در غیر اینصورت باید با لیگ قهرمانان وداع کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.