سرمربی تیم فوتبال پیکان نتیجه بازی با استقلال را راضی‌کننده خواند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان نتیجه بازی با استقلال را راضی‌کننده خواند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل برابر استقلال گفت: شناخت خوبی از استقلال داشتیم. می‌دانستیم اگر به آنها فضا بدهیم، با مهاجمان خطرناکی که دارند، دردسرساز می‌شوند. باید نتیجه‌گرا عمل کنیم. من از عملکرد تیم و نحوه بازی راضی نیستم، اما نتیجه برای ما راضی کننده بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه آیا جدایی‌اش از این تیم منتفی شده است، اظهار داشت: من فعلاً سرمربی پیکان هستم. تمام تمرکزم روی کارم است و سعی می‌کنیم کارمان را انجام دهیم.

تارتار اضافه کرد: می‌دانستیم که استقلال در ضدحملات با وجود ارسلان مطهری و مهدی قایدی خطرناک است. در بستن فضا موفق بودیم و موقعیتی به استقلال ندادیم. فقظ اواخر بازی خودمان اشتباه کردیم که دانشگر صاحب موقعیت شد و ضربه سر زد ولی خداراشکر اتفاق خاصی رخ نداد.

وی با اشاره به وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس یادآور شد: جا دارد تشکر کنم از مسئولان که با توجه به بارندگی زمین را به خوبی آماده کرده بودند. هرچند کیفیت زمین به ورزشگاه آزادی نمی‌رسد ولی شرایط طوری نبود که نتوان بازی را در آن برگزار کرد.

سرمربی پیکان عنوان کرد: هدف‌مان این است که به بچه‌های آکادمی بها دهیم و در این بازی نیز از ۵-۴ بازیکن آکادمی‌مان استفاده کردیم. امیدوارم در آینده شرایط بهتری هم از لحاظ نوع بازی و هم امتیازگیری داشته باشیم.

تارتار درباره اینکه صمد مرفاوی گفته بود پیکان برای تک امتیاز به زمین آمده بود، گفت: در نیمه اول موقعیت‌های به مراتب بهتری داشتیم ولی در این بازی ما برای تک امتیاز نیامده بودیم. درست است که فضا را از استقلال گرفتیم ولی مجبور بودیم این کار را بکنیم، چون استقلال مهاجمانی سرعتی دارد.

وی درباره وضعیت داوری این بازی گفت: داور مشکل خاصی نداشت و به نظر من گروه داوری بازی را به خوبی مدیریت کردند؛ اگر چه یک صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه ۷۰ بود که امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.

وی تصریح کرد: باید بیشتر کار کنیم تا به شرایط بهتری برسیم. زمان زیادی نیست که به پیکان اضافه شدیم و باید خیلی تمرین کنیم ولی متاسفانه فرصت زیادی نداریم که کار تاکتیکی انجام دهیم و بعد از هر بازی باید فقط برای مسابقه بعدی آماده شویم.

سرمربی پیکان راجع به اینکه از جوانگرایی در این تیم چه هدفی را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: دوست داریم از بازیکنانی که در آکادمی خودمان بزرگ شده‌اند استفاده کنیم. برخی‌ها هم مثل روستایی و شاهین‌خانی که از پیکان به پرسپولیس و استقلال رفته بودند و الان بازگشته‌اند. هدف این است که این بازیکنان در شرایطی قرار بگیرند که رشد کنند و به تیم‌های بزرگ ترانسفر شوند. این کار را در تیم‌های دیگر هم انجام دادیم و بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.