سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد، این تیم با تداوم روند رو به رشد خود چشم به رتبه‌های بالای جدول دارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد، این تیم با تداوم روند رو به رشد خود چشم به رتبه‌های بالای جدول دارد. وحید فاضلی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر درباره بازی تیمش برابر سایپا گفت: ما در بازی با سایپا خیلی به این تیم فشار آوردیم و روی اتفاقات فوتبال از آنها گل خوردیم. البته سایپا هم خوب بازی کرد و ما هم در روز خوب‌مان به این تیم باختیم. درباره اتفاقات داوری این بازی هم با نظر یکی از کارشناسان مشخص شد که داور در یک صحنه باید برای ما پنالتی می‌گرفت. در کل در سه هفته گذشته از داوری ضربه خوردیم و یک گل آفساید هم از تراکتور دریافت کردیم و اگر اشتباهات داوری نبود الان باید شش امتیازی بودیم.

وی درباره تغییرات زیاد بازیکنان نساجی در این فصل تصریح کرد: عملکرد تیم ما در ۱۰ بازی آخر فصل گذشته خوب بود و بازیکنان‌مان با قراردادهای خوب از جمع‌مان جدا شدند. ما بعد از آن دست روی زانوی‌مان گذاشتیم و نفرات خوبی جذب کردیم. فقط چهار نفر بازیکن تمدیدی داشتیم و بقیه بازیکنان‌مان جدید بودند. با این شرایط وارد مسابقات شدیم، ولی تلاش بازیکنان نساجی خوب بود و در سه هفته گذشته عملکرد خوبی داشتیم. ما کارمان را ادامه می‌دهیم تا به رتبه‌های بالای جدول صعود کنیم.

فاضلی در پایان اظهار داشت: توقع من این است که اهالی فوتبال از مربیان جدید و جوانان حمایت کنند تا بتوانند ایده‌های جدید به فوتبال‌مان تزریق کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.