هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه) با برگزاری چهار بازی از هفته چهارم پیگیری می‌شود.

نساجی قائم‌شهر – نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۶:۱۰ ورزشگاه شهید وطنی

شاگردان وحید فاضلی در سه هفته ابتدایی پر فراز و نشیب ظاهر شده‌اند. آن‌ها در ابتدا آلومینیوم را در اراک شکست دادند اما در ادامه با تراکتور به تساوی دست پیدا کردند و در دیدار سوم خود مقابل سایپا شکست خوردند. نساجی اکنون با چهار امتیاز در رده هفتم حضور دارد و در تلاش است تا میهمان خود نفت مسجدسلیمان را شکست دهد و بالا نشین لیگ بیستم شود.

نفت مسجد سلیمان رکورددار بیشترین تساوی در فصل گذشته لیگ برتر، از سه بازی گذشته‌اش سه تساوی کسب کرده است و در رده دوازدهم قرار گرفته است. مجتبی حسینی تیمی جوان و کمتر شناخته شده را هدایت می‌کند و با این وجود می‌توان گفت نتایج بدی کسب نکرده است. آن‌ها باید مقابل تیمی قرار بگیرند که تلاش می‌کند با کسب سه امتیاز به بالای جدول برسد. نفتی‌ها در این بازی کار سختی پیش رو دارند.

پیکان – استقلال ساعت ۱۶:۱۵ ورزشگاه شهر قدس

مهدی تارتار تنها حدود یک هفته پیش از آغاز لیگ برتر هدایت پیکان را به عهده گرفت و بعد از مدت کوتاهی از هدایت این تیم استعفا داد اما مدیران باشگاه پیکان با این استعفا مخالفت کردند تا تارتار کارش را با پیکانی‌ها ادامه دهد. آن‌ها اکنون با چهار امتیاز در رده نهم قرار گرفته‌اند و امروز باید مقابل استقلال مدعی قرار بگیرند.

در مقابل، استقلالی‌ها قرار دارند که در حال حاضر با شش امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و می‌توانند با کسب برد مقابل پیکان به صدرجدول صعود ‌کنند. شاگردان محمود فکری هفته گذشته توانستند ماشین سازی را شکست دهند و خود را در شرایط خوبی قرار دهند. استقلالی‌ها با هماهنگی بیشتری که به دست خواهند آورد می‌توانند مدعی قهرمانی لیگ بیستم باشند. البته آنها دیاباته را بدلیل مصدومیت برای چهار بازی از دست داده اند.

سپاهان – سایپا ۱۶:۲۰ ورزشگاه نقش جهان

شاگردان محرم نویدکیا با پیروزی خارج از خانه مقابل تراکتور و منصوریان در شرایط روحی روانی خوبی قرار گرفته‌اند و آماده دیدار مقابل سایپا هستند. سپاهانی‌ها با این‌که در هفته اول مقابل گل گهر شکست خوردند اما در دو هفته بعد عملکرد خوبی از خود نشان دادند و اکنون هم امتیاز با استقلال تهران در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارند.

اما سایپا جوان ترین تیم لیگ تا این هفته از رقابت‌ها عملکرد بدی از خود نشان نداده و در سه بازی گذشته‌اش یک پیروزی و دو تساوی را به دست آورده است. ابراهیم صادقی مجموعه‌ای از بازیکنان جوان و باتجربه را در کنار هم جمع کرده است و تلاش می‌کند با عملکردی بهتر نسبت به فصل گذشته جایگاهی در خور را برای تیمش کسب کند. آن‌ها کار سختی در اصفهان خواهند داشت.

صنعت نفت آبادان – ذوب‌آهن ۱۶:۴۰ ورزشگاه تختی آبادان

آخرین بازی امروز تقابل سید سیروس پورموسوی و رحمان رضایی است؛ مربیانی که تیم‌های تحت هدایتشان با فراز و نشیب‌های فراوانی رو به رو شده‌اند. نفتی‌ها دیر کارشان را برای تمرینات پیش فصل آغاز کردند و در آخرین ساعات پنجره نقل‌و انتقالاتی توانستند مجوز ثبت بازیکنان‌شان را کسب کنند. آن‌ها با تساوی دقایق آخری این تیم مقابل شهرخودرو چهار امتیازی شدند و اکنون در رده دهم قرار دارند.

در مقابل، ذوب‌آهنی قرار دارد که یک رده پایین تر از نفتی‌ها با سه امتیاز در رده یازدهم ایستاده است و در سه هفته گذشته به سه تساوی دست پیدا کرده است. ذوبی‌ها می‌گویند اگر اشتباهات داوری گریبان گیر این تیم نمی‌شد آن‌ها اکنون هفت امتیازی بودند و در بالای جدول قرار داشتند. شاگردان رحمان رضایی برای کسب برد به آبادان رفته‌اند اما کار راحتی مقابل صنعت نفت پیش رو نخواهند داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.