گروه استان‌ها – مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: بر اساس تصاویری که آنالیزورمان فرستاد، فکر می‌کنم در نیمه اول ما یک پنالتی هم طلبکار شدیم.

گروه استان‌ها – مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: بر اساس تصاویری که آنالیزورمان فرستاد، فکر می‌کنم در نیمه اول ما یک پنالتی هم طلبکار شدیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید الهویی، مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز که با برتری یک بر صفر تمش همراه بود، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی شاهد بودیم، بازی درگیرانه و پربرخورد جلوی تیم ماشین‌سازی که قبل از بازی هم گفتم یکی از تیم‌هایی است که ساختار بسیار خوبی دارد.

وی افزود: همه شاهد بودند که این تیم در هفته گذشته و در ورزشگاه آزادی برابر تیم استقلال بازی خوبی را ارائه کرد و استقلال فقط روی ضربه ایستگاهی توانست به این تیم گل بزند. خدا را شکر بر اساس آنالیزی که هفته قبل روی تیم ماشین‌سازی انجام داده بودیم و طراحی‌های تاکتیکی آقای قلعه‌نویی، توانستیم شکل بازی خود را بر تیم حریف غالب کنیم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به ساختار دفاعی ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: ما موقعیت‌هایی خوبی را در این بازی ایجاد کردیم. طبیعتاً جلوی تیمی که فشرده و پرتعداد دفاع می‌کند و ساختار دفاعی خوبی دارد، نمی‌شود مثل بازی‌های دیگر موقعیت ایجاد کرد ولی ما به‌اندازه‌ای موقعیت ایجاد کردیم که به گل برسیم. دروازه‌بان حریف هم عکس‌العمل‌های خیلی خوبی نشان داد و به او تبریک می‌گوییم چراکه عملکرد خیلی خوبی داشت. خدا را شکر بازی را با یک گل پیروز شدیم و با ۳ امتیاز به سیرجان برمی‌گردیم.

وی افزود: همان‌طور که پیش‌بینی کرده بودیم، بازی بسیار درگیرانه ای بود چون با تیم جوان و بازیکن‌هایی که از نظر انگیزشی در سطح بالایی هستند بازی داشتیم. این یک امتیاز برای ماشین‌سازی است بازیکنانی دارد که خیلی از آن‌ها دوست دارند خودشان را در لیگ برتر نشان دهند و ثابت کنند. به همین دلیل پرفشار و پر شدت بازی می‌کنند و ساختار دفاعی خوبی دارند.

الهویی در مورد روند بازی با ماشی سازی اظهار داشت: روند بازی آن‌طور که ما می‌خواستیم پیش می‌رفت چون می‌دانستیم این دیدار بازی نیست که بتوانیم موقعیت‌های پرشماری ایجاد کنیم. باید با موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم به گل برسیم و جلوی ضد حملات حریف را هم بگیریم.

مربی گل‌گهر با اشاره به تصمیمات داور در این دیدار گفت: سعی می‌کنیم در مورد داوری صحبت نکنیم و کارشناسان در این مورد نظر بدهند اما بر اساس تصاویری که آنالیزورمان فرستاد، فکر می‌کنم در نیمه اول ما یک پنالتی هم طلبکار شدیم ولی باز هم اجازه بدهیم که کارشناسان در مورد داوری صحبت کنند.

وی در مورد عملکرد هجومی تیمش در بازی امروز خاطرنشان کرد: متأسفانه در یکی دو روز گذشته دو مصدوم داشتیم که بازیکنانی بسیار مهم و کلیدی بودند. در واقع پلن تاکتیکی‌مآن‌هم با آن‌ها یعنی یونس شاکری و محسن کریمی بود که متأسفانه به این بازی نرسیدند. ان‌شاءالله باید ببینیم در طول هفته به جمعمان اضافه می‌شوند یا خیر.

الهویی افزود: مهاجمان دیگر و بازیکنان خط جلو بر اساس برنامه‌ای که داده بودیم تلاش خود را کردند و عملکرد خوبی هم از خود نشان دادند. باز هم عرض می‌کنم، شما ببینید استقلال در هفته گذشته در ورزشگاه آزادی چند موقعیت جلوی ماشین‌سازی ایجاد کرده است. فقط یک ضربه ایستگاهی از فکر می‌کنم فاصله ۳۰ متری باعث برد استقلال شد.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه داد: ما ۳ موقعیت گلزنی در این بازی ایجاد کردیم که بهترین آن‌هم همان صحنه‌ای بود که آقای علی قربانخانی در نیمه دوم در همان شکل و سبکی که می‌خواستیم در عمق دفاع حریف به موقعیت گل رسید اما متأسفانه دروازه‌بان حریف عملکرد خوبی داشت.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنیم چارچوب تیمی و بازیکنانمان بر اساس شرح وظایف خود عملکرد خوبی داشتند. بازی خیلی سنگینی بود و انتظارش را هم داشتیم اما خدا را شکر با موفقیت از این بازی خارج شدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.