گروه استانها_سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی کردن مقابل سپاهان همیشه سخت است.

گروه استانها_سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی کردن مقابل سپاهان همیشه سخت است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ابراهیم صادقی دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، با آرزوی ریشه‌کن شدن بیماری کرونا و حضور دوباره تماشاگران در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: بازی کردن مقابل سپاهان همیشه سخت است اما در این سه هفته بازی به بازی بهتر بازی کرده و علاوه بر بهبود عملکرد خود در بازی آخر نتیجه هم گرفتیم.

وی افزود: اما انتظارم از تیمم بسیار بالاتر است و فکر می‌کنم می‌توانیم فوتبال بهتری ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: فکر می‌کنم مسابقه فردا بازی نزدیکی از آب دربیاید. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که در کنار ارائه بازی خوب، نتیجه خوبی هم کسب کنیم. در پیش‌فصل یک بازی دوستانه مقابل سپاهان انجام دادیم، البته هر دو تیم تغییراتی داشته‌اند اما به شناخت خوبی از سپاهان رسیده‌ایم. ۳ بازی گذشته سپاهان را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که این تیم تلاش می‌کند با بازی روی زمین و با استفاده از پاس‌های کوتاه به دروازه ما برسد. برای این موضوع برنامه‌ریزی و تمرین کرده‌ایم و امیدوارم با کمک خداوند فردا بازی خوبی ارائه دهیم.

صادقی درباره اینکه هدایت هر دو تیم بر عهده بازیکنان سابق آنهاست که وفاداری آنها به باشگاه‌های خود را نشان می‌دهد، گفت: بسیار خوشحالم و اتخار می‌کنم که دوباره محرم نویدکیا را می‌بینم. چندین سال روبه‌روی او بازی کرده‌ام. محرم چند سالی از فوتبال دور بود و خوشحالم که دوباره به فوتبال بازگشته است. نویدکیا چه زمانی که بازی می‌کرد و چه الان که مربی شده است شخصیت منحصر به فردی دارد. او سالیان زیادی را در سپاهان گذراند و عملکرد فوق‌العاده‌ای در این تیم داشت و در حالی که می‌توانست در تیم‌های پایتخت هم بازی کند، ترجیح داد در تیم خودش بماند و تعصب خود را به سپاهان نشان دهد.

وی بیان کرد: خوشحالم که محرم به عرصه مربیگری وارد شده و می‌توانم دوباره با او رقابت کنم اما رفاقت و ارتباط دوستانه بین ما نیز برقرار است، ولی هر دو نفر تلاش می‌کنیم که باعث موفقیت تیم خود شویم. برای محرم نویدکیا آرزوی موفقیت می‌کنم. برای جذب محسن مسلمان با او مشورت کردم که از او تشکر می‌کنم. چون محسن داشت از سپاهان جدا می‌شد با هم صحبت کردیم و مسلمان جذب سایپا شد و خوشبختانه توانست در هفته گذشته به ما کمک کند. فکر می‌کنم مسلمان در اردوی پیش‌فصل تمرینات بسیار خوبی در سپاهان انجام داده بود و تقریباً با بهترین شرایط بدنی به سایپا آمد که جا دارد از محرم و باشگاه سپاهان تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره سبک بازی سپاهان تصریح کرد: سپاهان تلاش می‌کند کاملاً روی زمین بازی کند و بازیکنان تکنیکی دارد. این تیم کمتر بازی مستقیم انجام می‌دهد و بیشتر از پاس‌های کوتاه و در عمق برای رسیدن به زمین حریف و ایجاد موقعیت استفاده می‌کند. ما نیز در این زمینه تمرین کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم فوتبال قابل قبولی برابر سپاهان ارائه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.