مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد بازیکنان آلومینیوم اراک در دیدار مقابل این تیم به اتلاف وقت می‌پرداختند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد بازیکنان آلومینیوم اراک در دیدار مقابل این تیم به اتلاف وقت می‌پرداختند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: در نشست خبری قبل از بازی گفته بودم بازی سختی مقابل تیم سختکوش آلومینیوم داریم. می‌دانستیم حریف با تمام توان فوتبال بازی می‌کند و دفاع می‌کند. تمریناتی پشت سر گذاشتیم تا از نقاط ضعف حریف به آلومینیوم ضربه بزنیم ، اما متأسفانه یکی دو فرصت را در نیمه اول از دست دادیم. جلوی این تیم‌ها اگر زود به گل نرسید، کار با گذشت زمان سخت‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه تیمش از یکی دو فرصت گلزنی ایجاد شده در نیمه دوم استفاده نکرد، گفت: آلومینیوم خیلی خوب دفاع کرد و وقت‌کشی هم کمی در دستور کارشان بود. این هم یک حربه است و ایرادی نیست. تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده نتایجی بگیریم که از صدر جدول عقب نمانیم و در کورس بالای جدول باشیم. حق‌مان بیشتر از یک امتیاز بود، اما نتوانستیم بیشتر از یک امتیاز بگیریم.

مربی فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا جواد نکونام در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کند، تصریح کرد: دلیل آن را نمی‌دانم و من زیرمجموعه او هستم. نکونام امر کرد و من اطاعت کردم. صحبت‌های من از خودم نیست و با مشورت با نکونام به عنوان سرمربی است. من صحبت‌های او را انتقال می‌دهم.

هاشمی‌نسب با تمجید از قضاوت میثم حیدری در این مسابقه خاطرنشان کرد: از تیم داوری تشکر می‌کنم. ما هر زمانی که مساوی می‌کنیم، می‌بازیم یا می‌بریم، درباره داوری صحبت می‌کنیم. ما به دنبال پیروزی بودیم، اما از تیم داوری تشکر می‌کنم که با شجاعت سوت زد. اگر در روزهایی که می‌بازیم هم چنین قضاوت‌هایی ببینیم، با کمال میل از داوران تشکر می‌کنیم. دست‌شان درد نکند با این قضاوت عالی. ان‌شاءالله آنها همینگونه به این راه ادامه دهند.

وی درخصوص جدایی امیرحسین باقرپور و عباس بوعذار بیان کرد: پیش‌تر در این باره صحبت کرده بودم. باقرپور در لیست بازیکنان زیر ۲۵ ساله بود که از ۷ بازیکن، ما باید از چهار بازیکن استفاده کنیم. همین باعث شد باقرپور از فولاد جدا شود. بوعذار هم فصل گذشته خیلی به ما کمک کرد، اما کم بازی کرد و دوست داشت بیشتر بازی کند. بوعذار به جایی رفت تا بازی کند.

مربی فولاد خوزستان در مورد شرایط آیاندا پاتوسی و اینکه در ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه به زمین آمد، اظهار داشت: پاتوسی در دو روز آخر مشکل مصدومیت داشت و مُچ پای او ناراحت بود. این بازیکن روز گذشته (یکشنبه) در تمرینات تیمی شرکت نکرد و به خاطر درد پا، نتوانست در ضربات ایستگاهی به توپ ضربه بزند. ما به پاتوسی در دیدارهای آینده نیاز داشتیم و به همین خاطر امروز به او استراحت دادیم. این بازیکن اواخر مسابقه به زمین آمد و به تیم کمک کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.