تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر برابر میهمانش شهرخودرو با ۳ گل به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ١۶:١۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان شهر خودرو خراسان بود که این دیدار در با برتری ۳بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

گل​های پرسپولیس را سید جلال حسینی در دقیقه ۴١، احمد نوراللهی در دقیقه ۸۴ و میلاد سرلک در دققه ۸۹ به ثمر رساندند.

نیمه نخست:

در ١۵ دقیقه ابتدایی این دیدار تقریبا هیچ فرصت گلی روی دروازه‌ها خلق نشد با این حال در بیشتر لحاظات توپ در اختیار قرمز پوشان زمین بود. شاگردان گل‌محمدی که راه‌های نفوذ را بسته می‌دیدند سعی داشتند با پرس روی حریف و حضور در زمین شهرخودرو فرصت گلزنی ایجاد کنند اما موفق نبودند.

در دقیقه ١٧، روی اشتباه مدافعان پرسپولیس، صفرزاده پشت محوطه جریمه سرخ‌ها صاحب توپ شد و با یک شوت پای چپ دروازه را هدف قرار داد اما شوت او را لک مهار کرد. دو دقیقه بعد از این صحنه،. میلاد سرلک حرکتی به دوران محوطه جریمه شهرخودرو انجام داد اما پاس عرضی او به هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس نرسید تا این فرصت از دست برود.

در دقیقه ٢۶، پشت محوطه جریمه شهرخودرو صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه امید عالیشاه سعی داشت با استفاده از این فرصت دروازه را باز کند اما شوت او راهی اوت شد.

در دقیقه ٢٧، امید عالیشاه از سمت چپ وارد محوطه جریمه شهر خودرو شد و با یک پاس بلند توپ را به سیامک نعمتی رساند اما ضربه سر سیامک نعمتی به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ٣۴، روی اشتباه دروازه‌بان شهرخودرو، آرمان رمضانی دوران محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که مقابل دروازه خالی قرار داشت، توپ را به اوت زد.

در دقیقه ۴١، روی یک ضربه ایستگاهی سعید آقایی توپ را روی دروازه شهر خودرو ارسال کرد و سپس جلال حسینی با یک ضربه سر دروازه را باز کرد.

نیمه دوم:

در آغاز نیمه دوم پرسپولیس باز هم سعی داشت با پرس روی مدافعان حریف از آنها توپگیری کنند که خیلی موفق نبودند.

در دقیقه ۵٠، روی یک پاس در عمق، آرمان رمضانی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و در حالی که فرصت خوبی برای گلزنی داشت، شوت او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به اوت رفت.

در ادامه این دیدار باز هم بازی در میانه میدان در جریان بود اما این بار سفدپوشان میدان بهتر عمل می‌کردند و با فشار روی دروازه پرسپولیس سعی داشتند فرصت گلزنی خلق کنند.

در دقیقه ٧٢، روی حرکت میلاد سرلک و ارسال این بازیکن، باعث شد وحید امیری فرصت خوبی را به دست بیاورد اما ضربه سر این بازیکن به اوت رفت.

در دقیقه ٧٣، با اشتباه عجیب میلاد فراهانی، بشار رسن پشت محوطه جریمه شهرخودرو در حالی که دروازه خالی از دروازه‌بان بود صاحب توپ شد اما ضربه چیپ این بازیکن را مدافع حریف برگرداند تا به گل تبدیل نشود. یک دقیقه بعد احمد نوراللهی درون محوطه جریمه شهر خودرو به توپ رسید اما شوت این بازیکن هم به اوت رفت.

در دقیقه ٨۴، شاگردان گل‌محمدی با انجام یک کار ترکیبی به گل رسیدند. کمال کامیابی‌نیا درون محوطه جریمه با یک پاس زیبا توپ را به احمد نوراللهی رساند و این بازیکن هم با یک شوت پای راست گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ٨٩، میلاد سرلک از پشت محوطه جریمه شهر خودرو دروازه این تیم را هدف قرار داد و توپ پس از برخورد به تیر عمودی دروازه، به گل سوم پرسپولیس تبدیل شد.

درگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان با حضور در ورزشگاه آزادی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (احسان حسینی ۹۳)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن (مهدی​خانی ۸۵)، سیامک نعمتی (مهدی عبدی ۸۵)، امید عالیشاه (۶٧ احسان پهلوان) و آرمان رمضانی (۶٧ وحید امیری)

ترکیب شهرخودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، احمد الجبوری، ابوذر صفرزاده (٧۴ محمد محمدزاده)، حسن جعفری، محمد علی فرامرزی، صادق صادقی (٧۴ معراج پورتقی)، روح‌الله سیف‌اللهی (۵۵ حسین مهربان) و امیرحسین کریمی (۵۵ محمد احسان معصومی).

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )