سرمربی تیم فوتبال نساجی به خوبی می‌داند تیمش کار سختی مقابل نفت مسجدسلیمان پیش رو دارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی به خوبی می‌داند تیمش کار سختی مقابل نفت مسجدسلیمان پیش رو دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ابتدا روز جهانی معلولین را گرامی می‌دارم و می‌خواهم این پیام را برسانم که معلولیت محدودیت نیست. خیلی خوشحالم که الان جزو تیم‌های بالای جدول هستیم، ولی فردا بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم. نفت تیم جوان و سختکوشی است و زمانی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد خودم مربی این تیم بودم و می‌دانم که این تیم چه هوادارانی دارد. تمرکز‌مان روی سه بازی پیش نیست و فقط به این بازی فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره بحث گلزنی این تیم نیز خاطر نشان کرد: امسال لیگ ما فقر گلزنی دارد که بخشی از آن به عدم حضور تماشاگران بر می‌گردد. تیم پرسپولیس الان در سه بازی قبلی فقط یک گل زده است، ولی ما تا الان چهار گل زدیم. ما در بازی‌ها همه نفرات و تیم‌مان باید گل بزند، نه اینکه فقط یک بازیکن خاص گل بزند. من از مهرداد بایرامی که مهاجم تیم ماست، راضی هستم. او در بازی اول خطایی گرفت که منجر به اخراج بازیکن حریف شد و در بازی دوم پنالتی گرفت و در بازی سوم هم تلاشش را کرد.

وی اضافه کرد: ما در بحث فنی فوتبال اصطلاحی داریم به نام مهاجم دفاعی. در فوتبال دنیا هم فیرمینو (بازیکن لیورپول) بهترین مهاجم دفاعی دنیاست و الان به جرأت می‌گویم که مهرداد بایرامی بهترین مهاجم دفاعی ایران است. وظایفی که من از او می‌خواهم را به خوبی انجام می‌دهد. فشاری روی این بازیکن نیست و زمانی که گل می‌زنیم تیم ما گل می‌زند و وقتی گل می‌خوریم تیم ما گل می‌خورد. در بازی‌های قبلی بازیکنان مختلفی در پست‌های مختلف گل‌زنی کرده‌اند.

سرمربی نساجی اشاره کرد: شرایط تیم ما خدا را شکر خوب است و تست کرونا همه اعضا نیز منفی بود. در این بازی فقط جانملکی را به دلیل مصدویت از کشاله ران در اختیار نداریم. امیدواریم بازی خوبی به در این بازی به نمایش بگذاریم و تماشاگران‌مان از عملکرد‌مان راضی باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.