سرمربی تیم فوتبال نساجی که تیمش در جایگاه هفتم لیگ برتر است، با کنایه از صدرنشینی تیمش ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان (در حالی که تیمش در رده هفتم جدول قرار دارد) با کنایه اظهار کرد: خوشحالم از اینکه صدرنشین لیگ برتر هستیم و سه برد در سه بازی اخیر به دست آورده‌ایم ولی تمرکزمان فقط روی بازی فرداست. حریف یک تیم سخت‌کوش، جوان و با انگیزه است. مربی صاحب سبکی هم دارد. زمانی که این تیم به لیگ برتر آمد من مربی‌اش بودم و می‌دانم چه هواداران متعصبی دارد. بازی سختی داریم ولی تمام تلاشمان این است یک بازی خوب همراه با نتیجه داشته باشیم.

او درباره اینکه تیمش از موقعیت‌های گلزنی استفاده نمی‌کند هم بیان کرد:‌ نبودن تماشاگران روی این موضوع تاثیر گذاشته است. تیمی مثل پرسپولیس در سه بازی اخیر یک گل زده اما تیم ما چهار گل زده است. توقع من این است که تیم ما گل بزند. مهاجم ما مهرداد بایرامی است و من از او کاملا راضی‌ام. در بازی اول خطایی گرفت که منجر به اخراج بازیکن حریف شد. در بازی با تراکتور روی او پنالتی شد اما داور به اشتباه اعلام نکرد. در بازی قبلی هم تلاشش را کرد.

او ادامه داد: ما اصطلاحی به نام مهاجم دفاعی داریم. مثلا فیرمینو در لیورپول، بهترین مهاجم دفاعی دنیاست. مهرداد بایرامی هم بهترین مهاجم دفاعی فوتبال ایران است. وظایفی که از او می‌خواهم را به خوبی انجام می‌دهد و از او راضی هستیم. فشاری روی مهاجمان ما نیست و تیم ما باید گل بزند. وقتی که گل می‌زنیم تیم ما گل می‌زند و وقتی گل می‌خوریم تیم ما گل‌ می‌خورد. در بازی با آلومینیوم حامد شیری که مدافع است برای ما گل زد. همچنین میلاد کمندانی که هافبک است یک گل برای ما زده است.

فاضلی اضافه کرد: دیروز تست کرونا دادیم که خدا را شکر همه تست‌ها منفی بود. مصدومی هم جز امیرمهدی جان‌ملکی نداریم. بقیه نفرات سالم هستند و آماده‌ایم که یک بازی خوب و تماشاگرپسند ارائه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.