نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شهرخودرو در شرایطی با پیروزی سرخ ها به پایان رسید که سرخپوشان برای رسیدن به گل تلاش زیادی کردند و در نهایت طلسم را شکستند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم از بیستمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز دوشنبه با دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که نیمه اول این بازی با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

سرخپوشان پرسپولیس که در سه دیدار گذشته صاحب یک پیروزی و دو تساوی شده بودند و در رسیدن به گل در جریان بازی ناکام بودند، برای شکستن این طلسم با تغییراتی در ترکیب خود به میدان رفتند اما از موقعیت‌هایی که به دست آوردند برای رسیدن به هدفشان استفاده نکردند تا اینکه در دقیقه ۴۱ سیدجلال حسینی این طلسم را شکست.

شاگردان گل محمدی در اکثر دقایق نیمه اول صاحب توپ و میدان بودند و موقعیت‌هایی را هم به دست آوردند که مهمترین آن نصیب آرمان رمضانی شد اما این مهاجم که در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته بود دروازه بدون دروازه بان را کج دید و توپ را به بیرون زد.

در دقیقه ۴۱ یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ نصیب پرسپولیس شد که ارسال سعید آقایی را سیدجلال حسینی با ضربه سر به گل نخست سرخپوشان تبدیل کرد تا هم اولین گل این بازی را به ثمر برساند و هم طلسم گل نزدن سرخپوشان در جریان بازی را بشکند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.