سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به شرایط بازیکنان این تیم گفت: استقلال تهران مدعی کسب قهرمانی است اما می خواهیم آنها را ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار در نشست خبری آنلاین قبل از بازی استقلال تهران و پیکان تهران گفت: ابتدا شهادت آقای فخری زاده را تسلیت می گویم که دنیا هم از این موضوع متاثر است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ادامه داد: بازی سنگینی با استقلال خواهیم داشت. این تیم مدعی اصلی قهرمانی است. آنها در دو سه هفته اخیر خوب نتیجه گرفتند اما جوانان پیکان کوه انگیزه هستند بخصوص مقابل تیم‌های بزرگ!

وی یادآور شد: فقط امیدوارم با توجه به بارندگی، چمن بازی کیفیت خوبی داشته باشد و بازی فنی خوبی برگزار شود. تفکرات من در این ۱۲-۱۳ سال به شکلی بوده که در همه بازی‌ها به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم البته با استراتژی‌های خاصی که در نظر می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای تساوی بازی می‌کند یا ۳ امتیاز عنوان کرد: بارندگی‌های اخیر باعث شد در چمن مصنوعی تمرین کردیم که جا دارد از این بابت از باشگاه تشکر کنم. برای برد در بازی فردا تاکتیک‌های خوبی در نظر گرفتیم.

وی درباره ابهام در دلایل استعفایش و سپس بازگشت روی نیمکت این تیم گفت: آن قضیه تمام شده است و من الان سرمربی تیم هستم.

تارتار در خصوص اعتراض استقلال به بازی در زمین شرایط شهرقدس تصریح کرد: امیدوارم شرایط زمین مساعد باشد. اگر زمین مثل وضعیت بازی با شهرخودرو باشد اصلاً نمی‌توان بازی کرد. امیدوارم مسئولان زمین فکری کرده باشند چون این حجم از آب را به شکلی از زمین خارج کنند که مشکلی برای چمن به وجود نیاید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شایعه مذاکره تراکتور با وی عنوان کرد: قبلاً هم گفتم الان مربی پیکان هستم و در مورد بازی فردا اگر سوالی دارید در خدمت هستم.

وی افزود: اتفاقاتی در همین ابتدای فصل افتاده است که دوست من محمود فکری هم محروم شد. من او را خیلی خوب می‌شناسم و در کلاس‌های مربیگری با هم بودیم. او اصلاً آدمی نیست که توهین کند و الفاظ بد به کار ببرد. امیدوارم اگر امکان دارد محرومیت فکری را برای بازی فردا ببخشند.

تارتار تصریح کرد: روی صحبتم با کمیته اخلاق و انضباطی است. برخی مربیان برای نتیجه گرفتن دست به هر کاری می‌زنند.اینکه روی نیمکت حریف یا داور تمرکز کنیم و به هر کدام از همکارانمان یک وظیفه بدهیم که هر هفته یکی اخراج شود که ما منفعت ببریم برای فوتبال‌مان خوب نیست.

وی خاطرنشان کرد: شما اگر مارادونا و اسطوره دنیا هم باشید اسیر خاک می‌شوید پس بهتر است نامی نیک از ما بماند.امیدوارم کمیته اخلاق روی نیمکت‌ها بررسی لازم را انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: به داوران می گویم اگر نیمکتی شلوغ کرد و به آنها کارت زرد و قرمز داده شد بخواهند برای آنها در سوت‌هایشان جبران کنند.

وی افزود: البته من به سلامت داورانمان ایمان دارم و دیدیم که به حق گروه داوری پنالتی ما با ذوب آهن را برگرداندند ولی من از آنها می‌خواهم با نیمکت‌های شلوغ برخورد قاطع کنند.

تارتار درباره مصدومیت دیاباته گفت: نمی دانم چه حکمتی است که دیاباته هر وقت به تیم ما می‌خورد یا در بازی یا بیرون از زمین مصدوم می‌شود ولی ما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم. او از خارجی‌های خوب فوتبال ایران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.