محمد نژادمهدی مدافع تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد، شاگردان محرم نویدکیا فصلی فوق‌العاده را رقم بزنند.

محمد نژادمهدی مدافع تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد، شاگردان محرم نویدکیا فصلی فوق‌العاده را رقم بزنند. محمد نژادمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی مهم تیمش برابر تراکتور در تبریز گفت:‌ می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، چون تراکتور جزو تیم‌های خوب و مدعی لیگ است. سرمای هوا و بارش برف هم کارمان را سخت‌تر کرده بود، ولی خوشبختانه با انجام یک بازی حساب شده سه امتیاز را گرفتیم. به هر حال تیمی که چشم به قهرمانی دارد باید در بازی‌های مهم هم خوب امتیاز بگیرد و خدا را شکر که در این بازی برنده از زمین بیرون آمدیم.

وی که در این بازی گل سه امتیازی تراکتور را به ثمر رساند، تأکید کرد: خوشحالم که گل زدم، ولی مسئله مهم پیروزی تیم بود. همه ما برای موفقیت سپاهان تلاش می‌کنیم و امیدوارم این تلاش دسته‌جمعی نتیجه بدهد و یک فصل فوق‌العاده را رقم بزنیم. من هم تلاش می‌کنم تا در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم.

نژادمهدی در پاسخ به این پرسش که «آیا سپاهان می‌تواند بعد از چند فصل قهرمان لیگ برتر شود؟»، تصریح کرد:‌ ما مدعی جدی قهرمانی هستیم، ولی صحبت در این مورد از حالا زود است. ما باید بازی به بازی جلو برویم و مهم این است که خیلی خوب امتیاز بگیریم تا در پایان فصل به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش با سایپا در هفته چهارم لیگ برتر خاطرنشان کرد: سایپا نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری دارد و در این سه هفته هم شکست نخورده است. با این حال ما میزبان هستیم و به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. امیدوارم اولین شکست را در این فصل به سایپا تحمیل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.