سرمربی تیم فوتبال بانوان سارگل بوشهر گفت: گل اول تیم ملوان بندرانزلی درست نبود و منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال هستیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سارگل بوشهر گفت: گل اول تیم ملوان بندرانزلی درست نبود و منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال هستیم. زهره خلیفه پس از شکست شاگردانش برابر ملوان بندرانزلی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مسابقه خوبی برابر ملوان داشتیم و شاگردانم خیلی خوب بازی کردند و از عملکردشان راضی هستم، اما آنها از موقعیت‌هایشان استفاده کردند.

وی افزود: گل اولی که به تیم ما زدند قابل قبول نبود. ما فیلم بازی را برای فدراسیون ارسال کرده‌ایم. چند بار صحنه گل را دیدیم و از چند داور هم سوال کردیم، آنها هم با همین نظر را دارند و معتقدند آن صحنه گل نبوده است. به هر حال منتظر پاسخ فدراسیون هستیم البته پاسخ فدراسیون نتیجه بازی را تغییر نمی‌دهد و من درباره داوری صحبت نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سارگل بوشهر همچنین درباره از دست دادن پنالتی شاگردانش اظهار داشت: بازیکنانم پنالتی را گل نکردند و همین امر باعث شد مسابقه را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کنیم که اگر پنالتی گل می‌شد و آن گلی که ملوانی‌ها زدند را قبول نمی‌کردند، پیروز می شدیم. به هر حال توپ گرد است و اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ می‌دهد.

وی درباره بازی این هفته شاگردانش برابر وچان کردستان گفت: متاسفانه بلیط پرواز به کردستان را نتوانستیم تهیه کنیم و مجبوریم از طریق سفر زمینی به این شهر برویم. سه شنبه بعدازظهر به سمت کردستان حرکت می‌کنیم و یک روز هم استراحت می‌کنیم تا برای مسابقه آماده باشیم. ما حریفان سختی در مسابقات امسال داریم، اما باید بجنگیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.