سرمربی آلمانی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در پی تساوی تیمش مقابل بوردو از عملکرد شاگردان خود به شدت انتقاد کرد.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در پی تساوی تیمش مقابل بوردو از عملکرد شاگردان خود به شدت انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته دوازدهم لوشامپیونه فرانسه در دیداری خانگی با نتیجه تساوی ۲-۲ توسط بوردو متوقف شدند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «کانال پلاس» فرانسه گفت: ما نمی‌توانیم بدون تلاش بازی کنیم، کاری که در نیمه دوم این بازی انجام دادیم. در نیمه اول مشکلی نداشتیم و ساده بازی کردیم. ما اما فاقد جدیت لازم برای تمام کردن کار حریف بودیم. ما در برخی پست‌ها عزم راسخ لازم را نداشتیم.

وی افزود: ما در نیمه دوم هر چیزی که فکرش را کنید، کم داشتیم. از نظم و تلاش بگیرید تا هر چیزی که فکرش را کنید. ما حتی بدتر از بازی با موناکو (در آن بازی پاری‌سن‌ژرمن ۳ بر ۲ تن به شکست داد) بودیم. در حالت عادی همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم، اما امروز کاملاً مخالف آنها هستم. بعد از شکست مقابل موناکو، نباید برای دومین بار اینطور امتیاز از دست می‌دادیم. ما نیمه دوم این بازی را از دست دادیم و مسئول این کار ما و البته شخص من هستیم.

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن همچنین درباره دیدار چهارشنبه شب شاگردانش مقابل منچستریونایتد در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: باید پاری‌سن‌ژرمنی دیگر را مقابل منچستریونایتد ببینیم. ما نباید در این سطح از فوتبال، چنین عملکردی از خود ارائه دهیم. درک نمی‌کنم که چرا ما مسئولیت‌های خود را برعهده نمی‌گیریم و چرا جدی‌تر بازی نمی‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.