سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره وضعیت مهاجم آرژانتینی تیمش که اخیراً دچار مصدومیت شده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره وضعیت مهاجم آرژانتینی تیمش که اخیراً دچار مصدومیت شده بود، توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) با نتیجه ۵ بر صفر برنلی را در هفته دهم لیگ برتر انگلیس شکست دادند، درباره بازگشت سرخیو آگوئرو به ترکیب این تیم ابراز امیدواری کرد.

آگوئرو که در این فصل به دلیل مصدومیت تنها چهار بار در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته است، شب گذشته هم نتوانست تیم آبی‌پوش شهر منچستر را همراهی کند. این بازیکن ۳۲ ساله در تمامی بازی‌های تیمش در این فصل لیگ برتر انگلیس تنها ۱۱۱ دقیقه بازی کرده و آخرین بازی‌اش برای این تیم در لیگ برتر هم در تاریخ ۲۴ اکتبر (۳۵ روز قبل) و تساوی یک - یک سیتی مقابل وستهام بود. از آن زمان آگوئرو تنها ۱۲ دقیقه در لیگ قهرمانان به میدان رفته است. البته نبود او در بازی مقابل برنلی خللی در برنامه‌های تیم گواردیولا به وجود نیاورد و این تیم به آسانی حریف را شکست داد.

گواردیولا درباره ستاره آرژانتینی تیمش و امکان حضور او در بازی سه‌شنبه مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: زانوی سرخیو هنوز کمی ورم دارد. امیدوارم فردا او بتواند به تمرینات برگردد. ما سه روز استراحت می‌کنیم و بعد یک بازی دیگر. بازی بعدی هم خارج از خانه است و باید برای آن به خوبی آماده شویم.

گواردیولا درباره برد تیمش مقابل برنلی هم گفت: برای ما خیلی مهم بود که پیروزی در لیگ برتر را از سر بگیریم. البته این هم فقط یک بازی دیگر بود. ما کلی بازی ۹۰ دقیقه‌ای داریم و با این وضعیت فعلی حفظ آمادگی بدنی بازیکنان کار آسانی نیست، اما همیشه راه‌هایی برای پیشرفت و بهبود اوضاع هست. برای من خیلی مهم است که بازیکنانم گل بزنند و شانس خود را برای ادامه دادن به بازی حفظ کنند.

سیتی یکی از ۱۰ تیمی است که هنوز نمی‌تو‌اند اجازه بازگشت هواداران به ورزشگاهش را بدهد، اما گواردیولا امیدوار است که این اتفاق در آینده‌ای نزدیک برای تیم او هم رخ دهد.

سرمربی اسپانیایی افزود: اگر سیاستمداران و دانشمندان تصمیم گرفته‌اند که بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها مشکلی نیست، پس امیدواریم که تصمیم آنها نتایج مفیدی به همراه داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.