فریبرز گرامی مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: بازی سختی برابر سپاهان در پیش داریم، ولی امیدوارم در اصفهان هم امتیاز بگیریم.

فریبرز گرامی مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: بازی سختی برابر سپاهان در پیش داریم، ولی امیدوارم در اصفهان هم امتیاز بگیریم. فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت سایپا و عملکرد خوب این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: خوشبختانه تیم ما در این سه هفته نتایج خوبی گرفت و به دست آوردن پنج امتیاز نکته مثبتی بود، این در حالی است که هفته اول با پرسپولیس بازی کردیم و هفته دوم هم در زمین نفت مسجدسلیمان مساوی گرفتیم. البته نساجی هم تیم سختکوش و پرقدرتی است که آنها را شکست دادیم تا موقعیت بهتری در جدول پیدا کنیم.

وی همچنین در مورد اهداف سایپا در فصل جاری اظهار داشت: امسال تیم خوبی داریم و دیگر نمی‌خواهیم اتفاقات سال گذشته برای سایپا تکرار شود. هیچکس از ما توقع قهرمانی یا کسب سهمیه ندارد، ولی تمام هدف‌مان این است که اتفاقات خوبی را برای سایپا رقم بزنیم. ما دنبال یک موفقیت بزرگ هستیم.

مدافع تیم فوتبال سایپا راجع به دیدار مقابل سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر، تصریح کرد: سپاهان تیم بسیار خوبی است و بازیکنانی باکیفیت و سطح بالا دارد. سپاهان دو تیم کامل و همسطح دارد و بازی آسانی در پیش نداریم. با این حال امیدوارم بازی خوبی در اصفهان انجام داده و با امتیاز به تهران برگردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.