میلاد جهانی وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد این تیم اگر درگیر مشکلات و اشتباهات داوری نمی‌شد، الان به جای سه امتیاز، هفت امتیاز در جدول رده‌بندی لیگ برتر داشت.

میلاد جهانی وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد این تیم اگر درگیر مشکلات و اشتباهات داوری نمی‌شد، الان به جای سه امتیاز، هفت امتیاز در جدول رده‌بندی لیگ برتر داشت. میلاد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی خانگی تیمش برابر پیکان گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و جدا از گلی که زدیم، می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم، البته جای شکرش باقی است که در لحظات پایانی تصمیم داور در مورد پنالتی پیکان تغییر کرد، چون امکان داشت پیکان گل دوم را بزند و ما بازنده از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به اشتباهات داوری و متضرر شدن ذوب‌آهن تأکید کرد: اگر اشتباهات داوری نبود الان این امکان وجود داشت که هفت امتیازی باشیم، ولی متأسفانه از این اشتباهات ضرر کردیم. فقط امیدوارم این اشتباهات به کمترین حد ممکن برسد تا تیم‌ها ضرر نکنند و زحمات‌شان هدر نرود.

جهانی راجع به اولین گلش در لیگ امسال خاطرنشان کرد: خوشحالم که برای تیمم گل زدم. انصافاً پاس محمدی‌مهر هم خیلی خوب بود. البته دوست داشتم تیمم برنده از زمین بیرون بیاید که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

وینگر ذوب‌آهن درباره بازی بعدی این تیم و تقابل با صنعت نفت تیم سابقش اظهار داشت: من چهار فصل خیلی خوب در آبادان داشتم و بازی در صنعت نفت و بودن در کنار مردم آبادان هرگز برایم فراموش‌شدنی نیست. با بازگشت به این شهر خاطرات زیادی برایم زنده می‌شود و خوشحالم که دوستانم را می‌بینم. امیدوارم شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.