عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه پیکان حریف سختی برای استقلال خواهد بود گفت: بازیکنان این تیم نباید با توجه به بردی که مقابل ماشین سازی داشتند دچار غرور شوند.

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر و در مورد پیروزی استقلال برابر ماشین سازی تبریز گفت: در نیمه اول شاهد بازی دلچسبی نبودیم اما در نیمه دوم استقلال توانست از یک ضربه ایستگاهی استفاده کرده و پیروز میدان شود. حضور دیاباته در زمین باعث شد تا قدرت تهاجمی استقلال افزایش پیدا کند و شاید اگر دیاباته زودتر به زمین می‌آمد استقلال به گل‌های بیشتری دست پیدا می‌کرد.

فرزامی در مورد دیدار روز سه شنبه استقلال برابر پیکان تهران هم گفت: پیکان حریف خطرناکی است و حتی می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود. امیدوارم بازیکنان استقلال با برد برابر ماشین سازی دچار غرور نشده و با آمادگی کامل به مصاف پیکان بروند تا بتوانند با پیروزی در این دیدار به سه امتیاز بازی دست پیدا کرده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد عملکرد داور این دیدار هم گفت: قضاوت کردن در مورد کار داور سخت است. باید جای داور باشیم تا بتوانیم شرایط او را درک کنیم. در مجموع قاضی میدان عملکرد خوبی داشت بجز صحنه‌ای که بر روی قائدی خط بود و تنها صحنه مشکوک این دیدار بود.

وی در خصوص عملکرد تیم ماشین سازی هم گفت: با بازی که از این تیم دیدیم فکر می‌کنم این تیم به همراه سرمربی جوانش آینده بسیار خوبی دارد و مطمئناً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. این تیم جوانان با انگیزه‌ای دارد و مطمئناً می‌تواند مقابل تیم‌های صاحب نام نتایج غیرقابل انتظاری بدست بیاورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.