بازیکن شهرخودرو مشهد گفت: کیفیت بالای پرسپولیس به عنوان قهرمان چند دوره لیگ برتر، واضح است و بازی سختی مقابل آنها در پیش داریم.

روح‌الله سیف‌اللهی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: شروع خوبی داشتیم و بازی را مدیریت کردیم، در نهایت با توپ‌هایی که روی دروازه نفت آوردیم به گل هم رسیدیم، اما در دقایق پایانی روی فشار حریف، عدم تمرکز و بی‌تجربگی بازیکنان نتوانستیم پیروزی را حفظ کنیم. بعد از تساوی، حتی نزدیک بود گل دوم را هم دریافت کنیم. باید روی تمرکزمان بیشتر کار کنیم تا دیگر این مسائل رخ ندهد.

وی در خصوص اعتراض بازیکنان و کادرفنی تیمش به عملکرد داوری گفت: صحنه پنالتی را از نزدیک ندیدم و نمی‌توانم نظری درباره آن بدهم، اما عملکرد داور بازی مشکلی نداشت و تقریبا برای هر دو تیم پنجاه پنجاه سوت زد.

بازیکن شهرخودرو مشهد با اشاره به شرایط و نیمکت‌نشینی خود در این دیدار خاطرنشان کرد: دو روز پیش از بازی مصدومیتی برایم به وجود آمد که کادرفنی و پزشک تیم صلاح دیدند، برای جلوگیری از تشدید مصدومیتم در این دیدار بازی نکنم. برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده‌ام و مشکلی نخواهم داشت.

سیف‌اللهی در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس قهرمان چند دوره لیگ برتر است. همه چیز آن معلوم است و نیازی به تعریف ندارد. بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و امیدوارم عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.