باشگاه چلسی هم خواهان به خدمت گرفتن فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا است.

باشگاه چلسی هم خواهان به خدمت گرفتن فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، گی‌یم بایاگه، کارشناس فوتبال و روزنامه‌نگار سرشناس اسپانیایی مدعی شد؛ باشگاه چلسی هم به صف مشتریان لیونل مسی اضافه شده و برای به خدمت گرفتن فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا وارد رقابت با دیگر مشتریان او خواهد شد. در صورتی که مسی ۳۳ ساله بخواهد در پایان فصل نوکمپ را ترک کند، چلسی آماده ارائه پیشنهاد به برنده ۶ توپ طلا است.

گفته می‌شود منچسترسیتی اصلی‌ترین مشتری بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا و با تمدید قرارداد پپ گواردیولا با این باشگاه انگلیسی، شایعه علاقه‌مندی من‌سیتی به جذب مسی دوباره برسر زبان‌ها افتاده است، هر چند سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اخیراً گفت که دوست دارد لئو در بارسا بازنشسته شود.

نشریه انگلیسی «تایمز» چاپ لندن اخیراً مدعی شد منچسترسیتی نه تنها به جذب مسی فکر می‌کند، بلکه قصد دارد با ارائه پیشنهادی ۱۰ ساله، او را تا پایان دوران بازی‌اش در این تیم نگه دارد و پس از آن هم این ستاره آرژانتینی را به سفیر جهانی باشگاه منچسترسیتی تبدیل کند.

لیونل مسی تابستان اخیر به دنبال جدایی از بارسلونا بود اما در نهایت به دلیل پافشاری مدیران این باشگاه و وجود بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی در قراردادش، تصمیم گرفت سال پایانی قراردادش را هم در این تیم بماند، این در حالی بود که گقته می‌شد باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، اینتر و منچسترسیتی نسبت به جذب او علاقه‌مند بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.