علیرضا منصوریان در حالی شروع غیرقابل قبول خود را در قامت مربی با تراکتور تبریز ادامه می دهد که مالک این باشگاه نشان داده است تحملی برای فرصت دادن به سرمربیان خود برای نتیجه گیری قائل نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور تبریز نخستین باخت فصل لیگ برتر فوتبال را در حالی مقابل سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز تجربه کرد که شیوع بیماری کرونا باعث عدم حضور تماشاگران شده بود.

با این حال طرفداران قهرمان فصل گذشته جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور خیلی زود نسبت به عملکرد فنی علیرضا منصوریان و شاگردان وی در فضای مجازی واکنش نشان دادند و باخت یک بر صفر این تیم مقابل میهمان اصفهانی را نبود تاکتیک فنی مناسب دانستند.

منصوریان در حالی نخستین باخت خود در قامت سرمربی تراکتور را تجربه کرد که نگاهی گذرا به کارنامه مربیگری او در هر باشگاهی نشان از شروع نه چندان قابل اعتمادش دارد. او که سرمربیگری خود را با پاس همدان شروع کرد در این تیم و همچنین نفت تهران، استقلال و ذوب آهن اصفهان نیز همین روند را داشت.

عملکردی که در فصل دوم حضورش به عنوان نفر اول کادرفنی آبی پوشان پایتخت، هواداران استقلال را علیه خود کرد تا دست فرمان او خیلی زود از مسیر خارج شود. اتفاقی مشابه در ذوب آهن اصفهان که کار را برای این تیم در لیگ برتر نوزدهم برای بقا سخت کرد.

منصوریان در حالی مربیگری خود را با همان شیوه مدیریت فنی همیشگی خود در تراکتور دنبال می‌کند که محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه نشان داده است معمولاً فرصت چندانی به سرمربیان خود بابت اشتباهاتشان نمی‌دهد. حضور کوتاه مدت مربیانی نظیر جان توشاک و جورج لیکنر شاهد این مدعاست.

تراکتور که از زمان خصوصی شدن آن کمتر از سه سال می‌گذرد تاکنون ۶ سرمربی داشته است. تیمی که با قهرمانی در جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده را نیز کسب کرده است باید منتظر تغییرات بزرگ در تاکتیک‌هایش با منصوریان باشد در غیر این صورت بعید است فرصتی از سوی مالک عجول در اختیار علیمنصور و همکارانش داده شود.

تیم فوتبال تراکتور تبریز در پایان هفته سوم لیگ برتر تنها دو امتیاز کسب کرده تا در رده سیزدهم جدول قرار بگیرد. سرخپوشان تبریزی سه‌شنبه هفته جاری میهمان مس رفسنجان هستند تا شانس خود برای کسب اولین پیروزی در چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای صنعت مس بیازماید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.