مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سختی برابر استقلال در پیش داریم اما به چیزی جز گرفتن سه امتیار فکر نمی‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سختی برابر استقلال در پیش داریم اما به چیزی جز گرفتن سه امتیار فکر نمی‌کنیم. رضا جبیره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی برابر ذوب‌آهن در اصفهان گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و به نظرم مستحق برد بودیم. اگر بعد از زدن گل بلافاصله گل تساوی را دریافت نمی‌کردیم به برد می‌رسیدیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در نیمه دوم هم چند فرصت خوب داشتیم که از دست دادیم.

مهاجم پیکان در مورد پنالتی گرفته شده به سود این تیم و تغییر در تصمیم داور تاکید کرد: نمی‌دانم داور چگونه پنالتی گرفته شده را تغییر داد و من یاد ندارم چنین چیزی را دیده باشم. نمی‌دانم داور فیلمی از آن صحنه دید یا اینکه بعد از مشورت با کمک‌هایش این تصمیم را گرفت، البته من شنیدم که گفتند داور با نظر داور چهارم تصمیم خودش را تغییر داده است. در این بین پورامینی بازیکن ما هم گفت که خطایی رخ نداده است.

جبیره در خصوص حرف‌های مهدی تارتار قبل از بازی و اینکه سرمربی پیکان تصمیم به ترک این تیم گرفته بود، خاطرنشان کرد: آقای تارتار دیر به تیم اضافه شد اما در همین سه بازی هم عملکرد خوبی داشتیم، مطمئنا اگر ایشان زودتر به تیم ما می‌آمدند نتایج بهتری می‌گرفتیم و بازی‌های بهتری هم انجام می‌دادیم. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم به مرور زمان تفکرات تارتار در تیم جا بیفتد و پیکان همان تیمی شود که این مربی انتظار دارد.

وی در ارتباط با دیدار برابر استقلال در هفته چهارم گفت: بازی سختی در پیش داریم اما ما میزبان هستیم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.