مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: وحید فاضلی مربی توانایی است و خوشحالم که با این مربی کار می‌کنم.

مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: وحید فاضلی مربی توانایی است و خوشحالم که با این مربی کار می‌کنم. ایمان مبعلی، مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست تیمش برابر سایپا گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و نسبت به تیم حریف هم شناخت داشتیم اما متاسفانه شکست خوردیم، البته در طول نود دقیقه سه صحنه مربوط به پنالتی برای ما رخ داد و حداقل داور می‌توانست برای نساجی در یک صحنه پنالتی بگیرد. ما در بازی با تراکتور هم بابت داوری ضرر کردیم و گل حریف آفساید بود و این هفته هم فکر می‌کنم ضرر کردیم.

وی ادامه داد: همه تیم‌ها کار می‌کنند و برای موفقیت زحمت می‌کشند، این نگران کننده است که اشتباهات تاثیرگذار داوری زحمات یک تیم را از بین ببرد، خصوصا تیم‌هایی که به صورت خصوصی هزینه می‌کنند. امیدوارم در بازی‌های‌های آینده این اشتباهات به کمترین حد ممکن برسد.

مربی نساجی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص مربیگری در این تیم و کار کردن با وحید فاضلی تصریح کرد: نساجی جزو تیم‌های با سابقه در فوتبال ایران است که هواداران پرشوری دارد و خیلی خوشحالم که در این تیم قدیمی مربیگری می‌کنم، البته دوست داشتم هواداران را در ورزشگاه هم ببینم اما متاسفانه این موضوع فعلا امکان‌پذیر نیست. از طرفی خوشحالم که با وحید فاضلی کار می‌کنم، این درست است که او در سال‌های گذشته در لیگ برتر مربیگری نکرده اما در این چند سال در تیم‌هایی که فعالیت داشت، نقش مهم و پررنگی داشته است. امیدوارم امسال همه ما در کنار هم روزهای خوبی را برای نساجی رقم بزنیم، در ضمن ما به حمایت و انرژی مثبت هواداران نیاز داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.