بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید که با عملکرد پرسپولیس در دیدار با نفت مسجدسلیمان نگران شرایط این تیم شده است.

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید که با عملکرد پرسپولیس در دیدار با نفت مسجدسلیمان نگران شرایط این تیم شده است. بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبلی، ضعیف‌تر عمل می‌کند. این ضعیف عمل کردن هم در همه پست‌ها بوده است و در بازی‌های این تیم آن حاکمیت و اقتدار گذشته را نمی‌بینیم.

وی افزود: پرسپولیس در سال‌های گذشته تیم‌ها را مجبور می‌کرد به عقب بروند، در یک سوم دفاعی خود جمع شوند و با پرس بسیار خوب، توپ‌گیری و انتقال توپ سریع قدرت خود را نشان می‌داد و در بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان این نکات دیده نشد. در عوض تیم نفت بسیار خوب عمل کرد که به نظر می‌رسید شناخت بسیار خوبی از تیم پرسپولیس داشتند. در بسیاری از صحنه‌ها، نفت بازی برتری نسبت به پرسپولیس انجام داد و ایجاد موقعیت کرد.

«دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان زنگ خطری برای پرسپولیس در ادامه بازی‌های لیگ است». پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این جمله خاطرنشان کرد: با وضعیت فعلی تیم پرسپولیس، من حتی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا نگران شدم. آن اقتدار گذشته را در پرسپولیس نمی‌بینم که فوتبالش را به حریفان دیکته کند. فکر می‌کنم این مسئله هم یک مقدار به کم شدن میل بازیکنان ارتباط داشته باشد.

ذوالفقارنسب همچنین خاطر نشان کرد: بازیکنان پرسپولیس نسبت به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، میل کمتری از خود نشان می‌دهند. در خط حمله برنامه خاصی از تیم نمی‌بینیم. در بهترین حالت ممکن بازی مقابل نفت مسجدسلیمان برابر بود و حتی فکر می‌کنم ۵۵ به ۴۵ به سود نفت مسجدسلیمان بود.

وی درباره اینکه با شرایط فعلی پرسپولیس در آینده نیاز به چه برنامه‌ای برای بهتر شدن دارد، اظهار داشت: در تیم باید یکسری تجدیدنظرها صورت بگیرد. از جمله اینکه باید در خط حمله مهاجمی قدرتمند جذب شود و در خط هافبک هم باید تغییراتی صورت بگیرد. در خط دفاعی هم تیم برای فشار مسابقات نیاز به جذب بازیکن خواهد داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )