مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با نفت مسجد سلیمان باید فوتبال غیر کلاسیک انجام می دادیم چون تیم حریف با از دست دادن توپ سریع فرم دفاعی می گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سوم لیگ برتر گفت: از اینکه تیم نفت در لیگ برتر سهمیه و تیم دارد خوشحالیم ولی برای اینکه مردم این شهر خوشحال باشند، امکانات در مسجد سلیمان کم است. مسئولان به این شهر رسیدگی کنند. دنبال عذر و بهانه نیستیم ولی در شان مسجد سلیمان نیست که هتل نداشته باشد. از اهواز دو ساعت با اتوبوس به سمت این شهر آمدیم و مستقیم وارد ورزشگاه شدیم.

وی افزود: دوست دارم فوتبال مسجد سلیمان پیشرفت کنم. از مسئولان استان و کشور می‌خواهم کمک کنند. با شرایط سختی به اینجا رسیدیم. انتظار دارم هتل و فرودگاه بزنند و تیم‌ها راحت کار کنند.

مربی پرسپولیس اضافه کرد: فوتبال با سرعت بالا و خوب را انجام دادیم. نفت مسجد سلیمان وقتی توپ را از دست می‌داد فرم دفاعی می‌گرفت. باید فوتبال غیر کلاسیک انجام می‌دادیم اما فوتبال کلاسیک شگرد ما است. با تعویض‌ها سعی کردیم بیشتر موقعیت ایجاد کنیم ولی از فرصت‌ها استفاده نکردیم. اگر ضربه پنالتی گل شده بود روند بازی عوض و کار راحت می‌شد. کارمان را خودمان سخت کردیم ولی بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند.

مطهری درباره دلیل نیمکت نشینی وحید امیری و احسان پهلوان دو بازیکن کلیدی در این مسابقه تاکید کرد: ۲۵ روز دیگر فینال آسیا را در پیش داریم. باید برنامه‌ها و پلن های مختلف را امتحان کنیم تا برای فینال در اوج باشیم. وحید امیری و احسان پهلوان بازیکنان تاثیرگذاری هستند ولی باید تیممان را در پلن های مختلف تست کنیم تا آماده فینال شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.