سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل بهترین تیم ایران بازی پایاپایی انجام دادیم، حتی می‌توانستیم در لحظاتی به پرسپولیس ضربه بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل بهترین تیم ایران بازی پایاپایی انجام دادیم، حتی می‌توانستیم در لحظاتی به پرسپولیس ضربه بزنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: من به دستیاری گل‌محمدی افتخار می‌کنم سال‌های خوبی کنار او داشتم. تا آخر مربیگری‌ام استاد من می‌ماند. آنالیز خوبی از پرسپولیس داشتیم، سیستم پرسپولیس در نیمه اول عوض شده بود، ولی شاکله اصلی‌شان همان بود. مقابل بهترین تیم ایران بازی پایاپایی انجام دادیم، حتی می‌توانستیم در لحظاتی به پرسپولیس ضربه بزنیم. درود به شرف بازیکنانم می‌فرستم، با این بازی که انجام دادند.

وی ادامه داد: ما تا یک هفته به شروع بازی‌ها حتی یک تیم کامل در اختیار نداشتیم، اما بازیکنانم شجاعانه بازی کردند. جا دارد از فرماندار مسجدسلیمان تشکر کنم که با واریز مبالغی باعث افزایش روحیه تیم ما شدند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره تعویض‌هایی که انجام داد و همه بازیکنان هجومی بودند، تصریح کرد: ما سه مدافع بلندقامت از ابتدای بازی در ترکیب داشتیم و می‌دانستیم که آنها از پس مهاجمان نوک پرسپولیس بر می‌آیند. ما نگران جناحین پرسپولیس بودیم، ولی توانستیم آنها را متوقف کنیم. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با حداقل امکانات و کمترین بضاعت شجاعانه می‌جنگند.

حسینی افزود: بازی خیلی دشواری برای ما بود و قبل از بازی هم این موضوع را گفته بودم. تیم پرسپولیس در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازی کردن مقابل این تیم کار دشواری است. ما توانستیم روزنه‌های آنها را ببندیم. می‌دانستیم که سمت راست آنها قوی است و اکثر حملات‌شان از آن سمت طراحی می‌شد. چشم به ضدحملات داشتیم و در چند مورد هم می‌توانستیم ضربه بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: فکر اصلی ما این بود که موقعیت به حریف ندهیم. بچه‌های ما در این راه خیلی زحمت کشیدند و کمترین موقعیت را به پرسپولیس دادیم و غیر از یک سری که دقیقه ۹۰ مهاجم آنها زد هیچ موقعیتی ندادیم. امروز جای تماشاگران خیلی خالی بود و حضور پرشور آنها خیلی می‌توانست به ما کمک کند. ان‌شاءالله در آینده این اتفاق بیفتد که بتوانند در این راه سخت به ما کمک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.