معاون ورزشگاه آزادی گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در یک سال گذشته پولی بابت اجاره بهای زمین فوتبال پرداخت نکرده‌اند.

معاون ورزشگاه آزادی گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در یک سال گذشته پولی بابت اجاره بهای زمین فوتبال پرداخت نکرده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، رضا موسوی معاون ورزشی ورزشگاه آزادی در خصوص چمن زمین فوتبال این ورزشگاه گفت: به هیچ عنوان چمن استادیوم آزادی بلند نیست. دستگاه چمن‌زن سایز مشخصی برای کوتاه کردن دارد و برای تمام بازی‌ها از آن استفاده می‌شود.

وی افزود: اینگونه نیست که ما چمن را در یک بازی کوتاه و در بازی بعدی بلند نگه داریم. در بازی قبلی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، به خاطر شرایط بارندگی، توپ مسابقه سنگین شد و آب در زمین بیشتر بود و سرعت بازی را کاهش داد و این مسئله باعث شد این احتمال داده شود که این وضعیت به خاطر چمن استادیوم بوده است.

معاون مجموعه ورزشی آزادی گفت: صحبت‌هایی در خصوص پرداخت اجاره بهای زمین فوتبال استادیوم آزادی مطرح شده که باید بگویم ظرف یک سال گذشته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این رابطه پولی پرداخت نکرده‌اند. اجاره هر باشگاه ۱۳۰ میلیون بوده و اینکه گفته شده ۲۵۰ میلیون بوده است، برای من جای سوال دارد که چگونه این رقم و مبلغ را اعلام کرده‌اند. از زمانی که بلیت‌فروشی نبوده،‌ ما پرداختی از این دو باشگاه دریافت نکردیم تا به نوعی از این دو باشگاه حمایت کرده باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.