پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که مشکل نداشتن زمین تمرین به دلیل بارندگی فقط مربوط به این تیم نبود و همه تیم‌ها مشکل داشتند.

پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که مشکل نداشتن زمین تمرین به دلیل بارندگی فقط مربوط به این تیم نبود و همه تیم‌ها مشکل داشتند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرویز مظلومی پیش از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ماشین‌سازی اظهار داشت: سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند. با توجه به شرایطی که هفته گذشته پیش آمد، بازیکنان برنامه‌های تاکتیکی را با وجود بارندگی انجام دادند. به بازیکنان گوشزد شده است که حریف را دست‌کم نگیرند. شرایط خوب است و امیدواریم آن چیزی که مربیان از بازیکنان می‌خواهند انجام دهند تا هواداران راضی باشند.

وی در مورد مشکلات استقلال برای برگزاری تمرینات به دلیل نداشتن زمین تمرین تصریح کرد: این مشکل را ما نداشنیم و همه داشتند. در این چند روز بارندگی بود. ما همه چیز را فراهم کرده‌ایم. بهترین جایی که می‌توانستیم تمرین کنیم، چمن مصنوعی غدیر بود. خدا را شکر زمین اختصاصی مجموعه انقلاب را داریم و با مجموعه نفت تهرانسر هم صحبت کرده‌ایم. شرایط آب و هوایی باعث شد که نتوانستیم تمرین کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اول مسابقات است و کادر فنی نیاز به زمان دارد که برنامه‌های تاکتیکی‌شان را پیاده کنند. هواداران صبور باشند و هفته قبل را فراموش کنیم و به آینده نگاه کنیم.

مظلومی درباره وضعیت شیخ دیاباته و فرشید باقری گفت: دیاباته و باقری هیچ مشکلی ندارند و جزو ۲۰ بازیکن فکری برای بازی امروز هستند. دیاباته با تمام وجود در اختیار تیم است و نیاز باشد فکری از او استفاده خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.